چرا بیمه شخص ثالث را باید از بیمه‌بازار خرید؟

کد خبر: 1134776
چرا بیمه شخص ثالث را باید از بیمه‌بازار خرید؟

 

به ازای هر ماشینی که در خیابان می‌بینیم یک بیمه شخص ثالث صادر شده هم وجود دارد. بر اساس آماری که پلیس راهور ناجا اعلام کرده، حدود ۳۳ میلیون وسیله نقلیه موتوری در ایران وجود دارد و این یعنی ۴۰ درصد از جمعیت ایران امکان استفاده از این وسایل نقلیه موتوری را دارند.

حالا حدس زدن اینکه چه تعداد بیمه شخص ثالث در کشور صادر شده‌ راحت‌تر است؛ چرا که «بیمه شخص ثالث» از جمله بیمه‌های اجباری در کشور است و نداشتن آن برخورد قانونی در پی دارد.

اما تهیه این بیمه و فهمیدن میزان پوشش شرکت‌های مختلف بیمه و مقایسه قیمت‌ها در گذشته چندان راحت نبود.

خبر خوب اینکه، روند وقت‌گیر و پر دردسر خرید بیمه شخص ثالث با فراگیر شدن فروش اینترنتی و آنلاین تغییر کرد.

بیمه‌بازار یکی از سایت‌های پیشگام در زمینه مقایسه و فروش آنلاین بیمه، مخصوصا بیمه شخص ثالث است. اما چرا باید بیمه شخص ثالث را از بیمه‌بازار خرید؟

۱-آنلاین و بی‌دردسر

برای خریدن بیمه شخص ثالث دیگر نیازی به جمع کردن مدارک و کپی گرفتن و رفتن به نمایندگی‌ها نیست. فقط با چند کلیلک می‌توانیم بیمه‌مان را از بیمه‌بازار بخریم.

۲-اول مقایسه بعد خرید

شاید خاص‌ترین ویژگی بیمه‌بازار ایجاد امکان مقایسه میان طرح‌های مختلف بیمه باشد. در این قسمت متقاضی بیمه می‌تواند میزان سطح پوشش انواع بیمه شخص ثالث، میزان قیمت و رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه را ببیند. از همه مهم‌تر اینکه می‌توانید از تخفیف‌های همیشگی موجود در سایت استفاده کند و بیمه مدنظرش را به صورت آنلاین بخرد.

۳-صدور آنی

با خرید بیمه شخص ثالث از بیمه‌بازار، دیگر نیازی نیست نگران تاخیر در صدور آن باشیم. چرا که به محض خرید، بیمه‌نامه صادر می‌شود. الزام داشتن نسخه کاغذی از بیمه ثالث حذف شده‌است. در نتیجه، خریدار می‌تواند از کد یکتایی بعد از خرید به تلفن همراهش پیامک شده استفاده کند.

۴-همیشه پشتیبان

خریدهای آنلاین همیشه بی‌دردسر و بدون اشکال نیست. گاهی‌اوقات در روند خرید یا صدور بیمه ممکن است اختلالی به وجود بیاید که درمان آن، استفاده از خدمات پشتیبانی سایت بیمه‌بازار است.

۵-آنچه دیگران گفته‌اند

معمولا قبل از خرید آنلاین بیمه، دلمان می‌خواهد بدانیم آنهایی که تجربه خرید دارند چقدر استفاده از این فرصت را پیشنهاد می‌کنند. در بیمه‌بازار این امکان وجود دارد تا کاربرهای جدید، نظرات و تجربیات کسانی را که از سایت به صورت آنلاین بیمه خریده‌اند؛ بخوانند و درباره خرید تصمیم بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها