خبر خوش وام فوری برای جوانان | وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می ‌گیرد؟

کد خبر: 1134960

طبق موافقت نمایندگان مجلس، وام ازدواج سال ۱۴۰۱ از ۲۴۰میلیون تومان تا ۳۰۰میلیون تومان تعیین شد.

خبر خوش وام فوری برای جوانان | وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می ‌گیرد؟

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.به گزارش بنکر (Banker)، برای گرفتن این وام فوری، که سقف آن تا 15 میلیون تومان و باز پرداخت 36 ماهه است، تنها وجود یک ضامن معتبر کافی است. البته ناگفته نماند که گاهی بنا به صلاحدید رئیس شعبه، تعداد ضامن ها ممکن است به دو نفر افزایش یابد. میزان سودی که برای این تسهیلات از متقاضیان گرفته می شود متغیر است به این معنا که این مبلغ کارمزد ممکن است در شهرهای مختلف بالا و پایین برود و به صورت مستقیم با تعرفه بانک ملی تعیین می شود.

طبق موافقت نمایندگان مجلس، وام ازدواج سال ۱۴۰۱ از ۲۴۰میلیون تومان تا ۳۰۰میلیون تومان تعیین شد. وام ازدواج برای هر یک از متقاضیانی که تاریخ ازدواج آنها از ابتدای سال ۱۳۹۷ بوده است، ۱۲۰میلیون تومان در نظر گرفته شده اما این مبلغ برای مردان زیر ۲۵سال و زنان زیر ۲۳سال، ۱۵۰میلیون تومان است.

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه مبلغ و شرایط وام ازدواج را تعیین کردند. طبق جزئیات اعلام شده، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ابتدای سال ۱۳۹۷ بوده، یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ساله است اما تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای مردان زیر ۲۵سال و زنان زیر ۲۳سال، یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است. بنابر این به زوج‌هایی که هر دو واجد این شرایط باشند، در مجموع ۳۰۰میلیون و اگر تنها یکی از آنها در این دسته‌ها قرار بگیرد در مجموع ۲۷۰میلیون و اگر هیچکدام در این بازه سنی قرار نگیرند در مجموع ۲۴۰میلیون تعلق می‌گیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها