​وام بانکی 200 میلیون تومانی با وثیقه سهام عدالت | شیوه دریافت وام 200 میلیون تومانی چیست؟

کد خبر: 1143149

بانک مرکزی دستورالعمل اعطای تسهیلات خرد تا 200 میلیون تومانی را به بانک های بورسی و غیربورسی ابلاغ کرد که با هدف تمهید شرایط تسهیل بهره‌مندی متقاضیان از تسهیلات خرد از رهگذر استقرار نظام وثیقه‌گیری مبتنی بر اعتبارسنجی تهیه شد.

​وام بانکی 200 میلیون تومانی با وثیقه سهام عدالت | شیوه دریافت وام 200 میلیون تومانی چیست؟

 وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

بانک مرکزی دستورالعمل اعطای تسهیلات خرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و وثایق بورسی و غیربورسی شامل سهام، اوراق بدهی، اموال عینی ، سیمکارت را به بانک ها ابلاغ کرد.

براساس این گزارش از تاریخ ابلاغ دستورالعمل، مؤسسه اعتباری ضمن احصای فهرستی از تضامین و وثایق قابل اخذ از متقاضیان اعطای تسهیلات خرد بر اساس شرایط، امتیاز اعتباری، رتبه اعتباری داخلی و سقف اعتبار مشتری در قالب قراردادهای فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، مرابحه، جعاله و قرض‌الحسنه در قبال أخذ حداکثر دو مورد وثیقه انجام شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها