​خبر مهم برای سهام عدالت | سامانه ثبت نام سهام عدالت

کد خبر: 1143332

ثبت نام از جاماندگجاماندگان ان سهام عدالت در هاله‌ای از ابهام و مسیری برای سوداگری قرار گرفته است.

​خبر مهم برای سهام عدالت | سامانه ثبت نام سهام عدالت

 سهام عدالت  بنابر نظر دولت نهم ( ریاست جمهوری احمدی نژاد) به برخی از مشمولان داده شده است. اما برخی از مشمولان هستند که این سهام عدالت را دریافت نکرده و به نحوی از ثبتنام سهام عدالت جا ماندند. افراد جامانده از سهام عدالت به زودی می توانند ثبتنام جدید خود را انجام دهند. اما متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای ثبتنام جاماندگان سهام عدالت مشخص نشده است. اخرین خبر مربوط به سهام عدالت و جاماندگان سهام عدالت را در ادامه بخوانید.

این که بساطی توسط برخی سودجویان برای مراجعه به سایت و برخی از درگاه‌های اینترنتی شکل گرفته مصداق کلاهبرداری است مردم برای اطلاع از فرآیند قانونی و قطعی تخصصی سهام عدالت فقط به اطلاع رسانی رسانه ملی اکتفا کنند.

اخبار مختلفی از شهرستان‌ها دریافت می‌شود که با سوء استفاده از ناآگاهی مردم به بهانه پیش ثبت نام و ثبت نام سهام عدالت از مردم مبالغی اخذ و مدارکی دریافت شده است که غیر قانونی است.

تاکید ما این است که با توجه به سامانه‌های ارتقا یافته برای شناسایی مشمولان طرح سهام عدالت و تخصیص سهام به آن‌ها نیاز به پیش ثبت نام و ثبت نام نباشد و نهایتا بعد از اطلاع رسانی به مشمولان ممکن است که نیاز به مراجعه به تعاونی‌ها شهرستانی باشد و این نیز قطعی نیست و ممکن است غیر حضوری باشد و از خرداد ماه در این باره تصمیماتی اخذ می‌شود.

اساسا فرآیند تخصیص سهام به جاماندگان نیاز به ثبت نام و سامانه جدید نداشته و شناسایی از طریق سامانه‌های معیشتی انجام می‌شود، منتها ممکن است که مغایرت‌هایی وجود داشته باشد که بعد از طی شدن مراحل یک مدت برای رسیدگی درخواست مردم در نظر گرفته خواهد شود. همه این موارد منوط به اتخاذ تصمیمات در دولت است.

مسئول اجرای طرح تخصیص سهام به جاماندگان، دولت است و دولت تاکنون به طور رسمی چیزی را اعلام نکرده است.

تعیین هر نوع تاریخی برای ثبت نام سهام عدالت را تکذیب می‌کنم و اصلا تاریخ قطعی برای ثبت نام سهام عدالت وجود ندارد.

آن چه که در رابطه با تاریخ خرداد توسط مسئولان امر اعلام شده زمان احتمالی برای تشکیل جلسات مرتبط با تعیین و تکلیف جاماندگان سهام عدالت است.

یعنی پیش بینی شده که در خرداد ترتیبات مورد نیاز شامل سهام قابل تخصیص، میزان آن، نحوه اجرای طرح، اولویت بندی مشمولان، تعیین تکلیف شود و خرداد تازه آغاز این فرآیند است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها