خبر جدید برای متقاضیان وام فوری | این وام برا چه کسانی است ؟

کد خبر: 1143358

بانک مرکزی اعلام کرد: با گذشت تنها پنج روز کاری از ابلاغ بخشنامه ثبت‌نام از متقاضیان دریافت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری به شبکه بانکی، پرداخت این تسهیلات در برخی بانک‌ها آغاز شده استنه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.

خبر جدید برای متقاضیان وام فوری | این وام برا چه کسانی است ؟

 وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بانک مرکزی اعلام کرد: با گذشت تنها پنج روز کاری از ابلاغ بخشنامه ثبت‌نام از متقاضیان دریافت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری به شبکه بانکی، پرداخت این تسهیلات در برخی بانک‌ها آغاز شده است.

بر اساس اعلام بانک مرکزی از ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ تاکنون ۱۹۰ هزار نفر در سامانه ‎بانک مرکزی ثبت‌نام کردند که حدودا ۱۹ هزار نفرشان از استان تهران هستند.

 در همین زمان کوتاه پنج روزه کاری از ابلاغ و ثبت‌نام، حتی در استان‌های کردستان، لرستان، آذربایجان غربی و مرکزی؛ تعدادی از ‎ تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری هم توسط بانک‌ها به متقاضیان پرداخت شد.

بانک‌ها طبق قانون ملزم به رعایت دستورالعمل تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری مربوطه هستند.

امروز چند سیگنال برای سهامداران وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند، بورس طی چند ماه صعودی می‌ماند. شاخص کل بورس روز گذشته رشد دو هزار و ۵۳۳ واحدی داشت و در نهایت روی سطح یک میلیون و ۵۰۷ هزار واحد ایستاد.

امروز چند سیگنال برای بازار وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند که بورس طی چهار ماه آینده روند صعودی به خود می‌گیرد.

قرار بود دیروز در جلسه کارگروه مدیریت بازار وزارت صمت، انتقادات وارده به عوارض صادراتی زنجیره فولاد مورد بررسی قرار می‌گیرد.احتمالا حذف عوارض صادراتی مقاطع طویل و تخت فولادی و همچنین کاهش دو پله‌ای میزان عوارض صادراتی شمش، اسلب، آهن اسفنجی و سایر محصولات زنجیره فولاد به تصویب خواهد رسید.

کاهش دو پله‌ای عوارض شمش به این معناست که نرخ تعرفه آن از ۱۷ درصد به ۱۱ درصد کاهش خواهد یافت. همچنین احتمالاً نرخ تعرفه صادرات اسلب از ۲۲ درصد به ۱۷ درصد کاهش خواهد یافت. (چیلان)

کارشناسان می‌گویند: کاهش و حذف مالیات صادراتی می‌تواند در بلند مدت تاثیر مثبتی روی معاملات بورس داشته باشد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به تعامل با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: وثیقه قرار دادن دارایی‌های فیزیکی زمان‌بر است اما توثیق سهام به صورت الکترونیکی و فقط با طرح درخواست از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برقرار می‌شود. 

برزو حق‌شناس، کارشناس بازار سرمایه در این درباره توضیح داد: ضمانت وام با سهام بورسی می‌تواند بورس در کوتاه مدت صعودی کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها