ناگفته های امیر جعفری از راز عشقش | معجزه زندگی امیر جعفری چیست؟

کد خبر: 1143567

​امیر جعفری با انتشار پستی در اینستاگرام تولد مادرش را تبریک گفت.

ناگفته های امیر جعفری از راز عشقش | معجزه زندگی امیر جعفری چیست؟

امیر جعفری بعد از انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه محسن تنابنده در مورد خودش و ریما رامین فر واکنش نشان داد. امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد. امیر جعفری تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد. امیر جعفری که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد. امیر جعفری 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

محسن تنابنده در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد که بسیار مورد استقبال کاربران اینستاگرام قرار گرفت.بعد از انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه محسن تنابنده در مورد خودش و ریما رامین فر واکنش هایی به وجود آمد که مهمترین آن صحبت امیر جعفری در شبکه های اجتماعی بود.

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و 7 خواهر و 3 برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.امیر جعفری علاقه زیادی به مادرش دارد و همیشه در پست هایی که به اشتراک میگذارد از دعای خیر مادرش که همیشه بدرقه راهش بوده است میگوید.علیرضا جعفری بازیگر جوان دنیای سینما و تلویزیون برادرزاده امیر جعفری است.

علیرضا جعفری برادرزاده امیر جعفری است که بازیگری را از 7 سالگی آغاز کرد و بازی در فیلم مهمان مامان از او چهره شناخته شده ای در میان مردم ساخت و شیطنت های کودکی اش در سریال متهم گریخت به محبوبیت بیشتر او انجامید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها