رونمایی شاهرخ استخری از عشق جدیدش | شاهرخ استخری به همسرش خیانت کرد

کد خبر: 1143941

​شاهرخ استخری عکسی از دخترش با متنی زیبا در فضای مجازی منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

رونمایی شاهرخ استخری از عشق جدیدش | شاهرخ استخری به همسرش خیانت کرد

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. شاهرخ استخری ازدواج کرده و متاهل است. شاهرخ استخری نام همسرش سپیده بزمی‌پور است. شاهرخ استخری دارای دو فرزند دختر است. در ادامه عکس جدید و خانوادگی شاهرخ استخری را می‌بینیم.

شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور مدتی است به صورت حرفه ای در اینستاگرام در حال بلاگری هستند. آنها یک پیج دارند که زندگی شخصی خود را لحظه به لحظه به نمایش می گذارند (از غذا خوردن گرفته تا خوابیدن بیرون رفتن و...) و همین پیج که تقریبا به یک میلیون فالوور رسیده منبع درآمد بسیار مهمی برای آنها است.

یکی از پیج های تبلیغاتی که همسر شاهرخ استخری با آن همکاری داشته و محصولات آن را به مردم تبلیغ می کرده با ادعای قرعه کشی و هدیه مدتی تبلیغ کرده (در پیج مشترک سپیده بزمی پور و همسرش شاهرخ استخری) ولی وقتی نوبت به ارسال هدیه ها برای مردم رسیده همه ی پیام های خود را پاک کرده و هدیه ای به مردم نداده است! ولی نکته جالب اینجاست که چرا سپیده بزمی پور حتی اسم آن شرکت و برند را نگفته است، به نظر می رسد این رفتار صرفا برای رفع مسئولیت بوده است نه دفاع از حقوق کاربران و مردم.شاهرخ استخری و همسرش از این پیج اینستاگرام میلیاردی درآمد دارند و در کنار آن یک مغازه بزرگ و مشهور طلافروشی نیز دارند که درآمد بسیار بالایی دارد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون است. سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

اخبار اخیر درباره شاهرخ استخری و همسرش که مدتی است بلاگر اینستاگرامی شده است نشان می‌دهد که این زوج دچار اختلافات عمیقی شده اند.

شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر دارد و همسرش نیز از بلاگرهای صفحات مجازی است. شاهرخ استخری در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد. همسرش نیز از بلاگرهای صفحات مجازی است. همسر شاهرخ استخری، سپیده بزمی پور به تازگی عکس‌های خصوصی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. این تصاویر در فضای مجازی منتشر شده و واکنش هایی را به همراه داشته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها