قیمت خودرو در 30 سال اشک ملت را درآورد

کد خبر: 1143954

​مقایسه قیمت خودرو از 29 سال گذشته تا به امروز باورنکردنی است!

قیمت خودرو در 30 سال اشک ملت را درآورد

از آنجایی که قیمت خودرو  با توجه به وضعیت بازار دائما در نوسان است، شما می توانید به روز ترین قیمت خودرو داخلی را به تفکیک شرکت تولید کننده در اینجا مشاهده نمایید. قیمت خودرو از ابتدای سال جدید با افزایش رو به رو بوده است؛ اما کارشناسان معتقد هستند که دلیل منطقی برای افزایش قیمت خودرو وجود ندارد. برای دیدن جدیدترین اخبار در زمینه قیمت خودرو با ما همراه باشید.

قیمت پژو 405 در اردیبهشت ماه 1401 در حالی در بازار کشور به قیمت 280 میلیون تومان خرید و فروش می شود که در سال 1372 این خودرو فقط 2 میلیون تومان بوده است.

قیمت خودرو از جمله قیمت پژو 405 ، پژو 207 و دیگر خودروها در روزهای منتهی به فرودین ماه با افزایش قیمت همراه شد. این روند افزایشی تا هفته نخست اردیبهشت ماه ادامه داشت و به نظر می رسد در دو روز اخیر با آرامش نسبی مواجه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز 10اردیبهشت 1401 در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۲ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به قیمت ۱۷۶ میلیون تومان رسید. خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۴۹۹ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به ۲۱۳ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۳۰۹ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به ۳۴۷ میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۴۵ میلیون تومان رسید. اما خودروی تارا اتوماتیک به قیمت ۵۸۷ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو در بازار 29 سال گذشته

قیمت خودرو در یک دهه اخیر به طور باورنکردنی افزایش یافت. با نگاهی به قیمت خودرو در دهه 70 مشخص می شود که قیمت پژو 405 با افزایش 140 برابری ، از 2 میلیون تومان به 280 میلیون تومان رسیده است.

قیمت پیکان 1600 ، مدل 72 : یک میلیون و 500 هزار تومان

قیمت نیسان پاترول 4 در، مدل 72: 3 میلیون و 300 هزار تومان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها