سینا مهراد راز تغییر فامیلی خود را فاش کرد | آیا سینا مهراد پسر سعید سهیلی نیست؟

کد خبر: 1144188

، از آنجا که سینا مهراد علاقه داشت که به خاطر هنر خودش وارد عرصه بازگیری شود و نه به خاطر استفاده از نام خانوادگی پدرش، اقدام به تغییر نام خانوادگی خود به مهراد نمود.

سینا مهراد راز تغییر فامیلی خود را فاش کرد | آیا سینا مهراد پسر سعید سهیلی نیست؟

سینا مهراد  که از کودکی بازیگری در تئاتر را تجربه کرده، یکی از بازیگران جوان و موفق و محبوب در سینمای و تلویزیون کشور است. سینا مهراد به دور از تمامی حواشی زندگی می کند. سینا مهراد تجربه بازی در نقش هاس مختلفی را داشته و در هر یک از این نقش ها خوش درخشیده است. سینا مهراد پسر یکی از کارگردانان بزرگ کشور است، از آنجا که سینا مهراد علاقه داشت که به خاطر هنر خودش وارد عرصه بازگیری شود و نه به خاطر استفاده از نام خانوادگی پدرش، اقدام به تغییر نام خانوادگی خود به مهراد نمود. در ادامه بیش تر با سینا مهراد آشنا خواهیم شد. فیلمی که سینا مهراد اخیرا استوری کرده را باهم مشاهده می کنیم.

بیوگرافی کوتاه از سینا مهراد

سینا مهراد (زادهٔ ۱۲ آذر ۱۳۷۰ در تهران) بازیگر اهل ایران است. او فرزند سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی است، سینا سالهاست که نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او پیش از این در کنار پدرش در چند پروژه به عنوان دستیار حضور داشته‌است و اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون نیز با سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی اتفاق افتاد و با این مجموعه بازیگری را آغاز کرد. سینا مهراد در فروردین ۱۴۰۱، در مراسم افطاری ابراهیم رئیسی که برای دست‌اندرکاران هنر تدارک دیده شده بود، حاضر شد.

پدرش سعید سهیلی (کارگردان) و مادرش خانم مهناز منتظمی می باشد ، برادرش ساعد سهیلی بازیگر شناخته شده و صبا خواهرش کار طراحی می کند. سارا سهیلی خواهر دیگرش نویسنده و کارگردان است و زن داداشش خانم گلوریا هاردی نیز بازیگر می باشد.

از تحصیل تا تئاتر سینا مهراد

سینا مهراد پس از بازی کردن در فیلم هایی در کودکی یک دوره چهار پنج ساله مشغول تحصیل بود و کار بازیگری را انجام نمی داد. سرانجام ازسن 19 سالگی دوباره با کار تئاتر شروع کرد و علاوه بر بازیگری ، دستیار کارگردان نیز بوده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها