سورپرایز ایران خودرو برای خریداران خودرو | شرایط جدید قرعه کشی اعلام شد

کد خبر: 1144297

خودرو‌هایی که شانس برنده شدن آن‌ها در طرح قرعه‌کشی کمتر است، با قیمت بیشتری در بازار فروخته می‌شوند

سورپرایز ایران خودرو برای خریداران خودرو | شرایط جدید قرعه کشی اعلام شد

قرعه کشی ایران خودرو زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو در اسفند ماه 1400 مشخص شد. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر اجرایی می‌شود. موعد تحویل خودروها در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است.در تصمیمات جدید قرار است قرعه کشی ایران خودرو حذف شود.

طرح پیش‌فروش خودرو به‌صورت قرعه‌کشی سومین سال خود را پشت سر می‌گذارد. ایرانخودرو و سایپا از سال ۹۹ دست به پیش‌فروش خودرو به‌صورت قرعه‌کشی می‌زنند و حالا آمار‌های منتشر شده از سوی این دو خودروساز تاحدودی از راز اختلاف قیمت خودرو بین کارخانه و بازار آزاد پرده‌برداری می‌کند.

به گزارش فرارو، طبق اعلام سایپا اردیبهشت امسال شانس برنده شدن ساینا S در طرح پیش‌فروش عمومی یک به ۳۵۲ برآورد شد و این عدد نسبت کوییک R و پراید وانت کمتر بود. از قضا اختلاف قیمت ساینا S بین بازار و کارخانه نسبت به این دو خودرو بیشتر است. همین وضعیت در طرح پیش‌فروش ایرانخودرو برای پژو پارس TU5 اتفاق افتاد. اعداد و ارقام در بازار و کارخانه نشان می‌دهد سود حاصل از خرید و فروش پژو پارس TU5 درقیاس با رانا پلاس، رانا پلاس پانورما و پژو پارس سال که در طرح پیش‌فروش عرضه شده بودند، به‌مراتب بیشتر است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها