برادر سحر قریشی مدافع حرم شد | سحر قریشی لکه ننگ خانواده

کد خبر: 1144462

برادر سحر قریشی مدتی پیش به جمع مدافعان حرم حضرت زینب در سوریه پیوست.

برادر سحر قریشی مدافع حرم شد | سحر قریشی لکه ننگ خانواده

سپهر قریشی، برادر سحر قریشی ، بازیگر سینما و تلویزیون به مدافعان حرم پیوست. شاید کسی نمی دانشت سحر قریشی برادر دارد که مدافع حرم است. سحر قریشی همواره زندگی پرحاشیه داشته است. از ارتباط و ازدواج با بازیگران و ورزشکاران گرفته تا ماجرای مهاجرتش. سحر قریشی از همان ابتدا که با سریال دلنوازان مطرح شد وارد حواشی زیادی شد. از ارتباط با مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران گرفته تا این اواخر که با خواننده زیرزمینی قصد ازدواج دارد. اما برادر سحر قریشی در دنیایی کاملا متفاوت زندگی می‌کند. دنیایی که شاید باورش برای هواداران عجیب باشد.

سپهر قریشی، برادر سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون، چند روز پیش، عکسی از خود را در لباس مدافعان حرم در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

سپهر قریشی با هشتک نذر فرهنگی و لوکیشنِ ریف دمشق، استانی که تمامی سرزمین‌های حومه شهر دمشق را در بر می‌گیرد ولی شهر دمشق جزو آن به حساب نمی‌آید، نوشت:

«صاعقه در نفسِ ابری خود کاشته‌ایم/ به سر هر مژه‌ای یک قمه برداشته‌ایم/ سنگ تکفیر به آئینه‌ مذهب؟ هیهات!/ ذوالفقار علی و رحم به مرحب؟ هیهات!/ دست خولی طرف معجر زینب؟ هیهات!/ ما نمک خورده عشقیم… به زینب سوگند/ پاسبانان دمشقیم… به زینب سوگند/ دعاگو و نائب الزیاره دوستان و عزیزان هستم، با یاد و خاطره شهدای مدافع حرم.»

سپهر قریشی متولد 1369 برادر کوچک سحر قریشی بازیگر سرشناس کشورمان میباشد که در چند سال اخیر به دلیل اظهار و نظر و دفاعیه درباه خواهرش در بین رسانه ها به شهرت رسیده است .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها