تغییر نحوه پرداخت یارانه نقدی | روش «تخفیف درخرید کالا» در راه است

کد خبر: 1147125

​با آغاز اجرای طرح «مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» از بیستم اردیبهشت ماه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مسئولیت تعیین وضعیت اقتصادی خانوار و دهک‌بندی آنها را برعهده داشته، روش‌هایی را برای استعلام و ثبت اعتراض به دهک‌بندی‌ها اعلام کرده است.

تغییر نحوه پرداخت یارانه نقدی | روش «تخفیف درخرید کالا» در راه است

یارانه نقدی  بیش از 20 میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین. از امسال یارانه نقدی هدفمند خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افرادی که به هر نحوه به دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند و اگر اطلاعات اعلامی تایید شود، یارانه آنها جبران خواهد شد.

علاوه براین، شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در این زمینه در اختیار مردم گذاشته شده است.

و اما افرادی از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ ، یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند یا به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام از سال ۱۳۹۳ مشمول یارانه مذکور نبوده‌ و متقاضی بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود برای دریافت یارانه کمک معیشتی جدید هستند، نیز می توانند طی سه ماه آینده نسبت به ثبت مشخصات خود در سامانه‌ای که به زودی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها