کاهش بی سابقه قیمت طلا | قیمت طلا در بازار امروز

کد خبر: 1147411

​هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۳۷۶,۲۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و شش هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است

کاهش بی سابقه قیمت طلا | قیمت طلا در بازار امروز

قیمت طلا و سکه متاثر از رشد نرخ ارز با افزایش رو‌به‌رو شده است. کاهش قیمت طلا بعد از ریزش قیمت دلار رخ داده است. قیمت طلا اکنون به سطح پایینی سقوط کرده است. قیمت طلا در سایر نقط دنیا هم با روند کاهشی موجه شده است. آخرین وضعیت قیمت طلا را در ادامه می توانید بخوانید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱,۳۷۶,۲۰۰ (یک میلیون و سیصد و هفتاد و شش هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۱,۳۷۶,۲۰۰ -۳,۷۰۰.۰۰ -۰.۲۶ ۱۱:۲۵

۱,۳۷۹,۹۰۰ ۲۷,۳۰۰ ۱.۹۷ روز قبل

۱,۳۵۲,۶۰۰ -۳۷,۷۰۰.۰۰ -۲.۷۹ ۲ روز پیش

طلا و نقره مخصوصاً در زمان تورم بالا به‌عنوان یک منبع باارزش ذخیره‌سازی شناخته می‌شوند، بنابراین دلیل کاهش قیمت اخیر این فلزات گرانبها را می‌توان افزایش ۰.۵ درصدی نرخ بهره فدرال‌رزرو آمریکا دانست. به‌عبارت‌دیگر، بازار فلزات گران‌بها تحت تاثیر سیاست‌های این بانک قرار دارد.

طلا و نقره در زمان بی‌ثباتی بازارهای مالی ذخایر ایمنی به حساب می‌آیند. بنابراین ادامه درگیری‌ در اوکراین و تورم بالا باید زمینه خوبی برای افزایش قیمت این فلزات گران‌بها باشد. اما بت توجه به ضعف عملکرد آنها، بسیاری متخصصان عقیده دارند دوران این فلزات به پایان رسیده که دلیل آن را می‌توان تغییر ساختار بازار از اواخر آوریل آوریل دانست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها