متقاضیان وام قرض الحسنه بخوانند | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

کد خبر: 1147628

بانک قرض الحسنه مهر ایران به آن دسته از افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب را در این مجموعه دارند تا ۳۰ میلیون تومان وام پرداخت می‌کند. اما در صورتی که فردی به وام احتیاج داشته باشد و نتواند میانگین حساب ایجاد کند، می‌تواند از وام قرض الحسنه ۲۰ میلیونی این مجموعه بهره ببرد.

متقاضیان وام قرض الحسنه بخوانند | شرایط دریافت وام قرض الحسنه

 وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه هر بانک مبلغ متفاوتی داشته و هم چنین شرایط اعطای آن نیز متفاوت خواهد بود. وام قرض الحسنه تحت عناوین مختلف به مردم اعطا می شود که هر بانک هر زمان آمادگی اعطای وام قرض الحسنه را داشته باشد، آن را از طرق مختلف به مردم اعلام می کند. وام قرض الحسنه فرزند آوری خدمت دیگری از بانک ها به خانواده ها می باشد که می توانید جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

 افرادی امکان ایجاد میانگین حساب مناسبی را داشته باشند، می‌توانند از وام ۳۰ میلیون تومانی طرح «امتیاز مهر» استفاده کنند. سود این وام ۴ درصد بوده و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن ۶۰ ماه است. متقاضیان این وام باید حساب قرض الحسنه داشته باشند و ضامن رسمی هم به بانک ارائه دهند. در صورت پرداخت وام ۳۰ میلیونی، با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، میزان اقساط ۵۵۲ هزار و ۴۹۶ تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها