خبر خوب برای متقاضیان مسکن ملی/ثبت نام جدید آغاز شد

کد خبر: 1147884

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی با اعلام "پنج‌میلیون و ۴۱۸هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که تا امروز حدود ۶۵درصد آن‌ها شرایط اولیه را دارند"، گفت: واحد‌های درحال ساخت تا پایان تابستان امسال به دومیلیون واحد خواهد رسید.

خبر خوب برای متقاضیان مسکن ملی/ثبت نام جدید آغاز شد

 طرح مسکن ملی برای افرادی است که خانه ندارن طرح مسکن ملی با مبلغ کمتر در اختیار مردم قرار می گیرد طرح مسکن ملی کمک می کند تا همه خانه دار شوند طرح مسکن ملی هر چند وقت یکبار ثبت نام می شود.

محمودزاده در برنامه گفتگوی ویژه خبری با بیان اینکه "عملیات اجرایی ۴۴۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شش ماه گذشته آغاز شده است"، افزود: در مجموع حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد در دست اجرا داریم که از جمله آنها ساخت ۵۳۶ هزار واحد شهری و ۱۵۸ هزار واحد روستایی است و ۱۴۷ هزار واحد را نیز مردم با دریافت تسهیلات می‌سازند.

وی با اعلام اینکه "تعداد واحد‌های درحال ساخت تا پایان تابستان امسال به دو میلیون واحد خواهد رسید"، اضافه کرد: دست‌کم پنجاه درصد هزینه تمام‌شده مسکن‌های نهضت ملی از تسهیلات بانکی تأمین خواهد شد که در چهار مرحله فونداسیون، اسکلت، سفت‌کاری و نازک‌کاری واریز می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها