​نتیجه ثبت نام یارانه‌ نقدی کی اعلام میشود| مهلت ثبت نام

کد خبر: 1147886

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بررسی شاخص‌های مدنظر کدملی و دهک‌ها را به ما ابلاغ می‌کند. پس از آن ما می‌توانیم نتیجه ثبت‌نام را به مردم ابلاغ کنیم.

​نتیجه ثبت نام یارانه‌ نقدی کی اعلام میشود| مهلت ثبت نام

یارانه نقدی  برای همه واریز نشده یارانه نقدی دهک بندی شده یارانه نقدی برای افراد کم درآمد است یارانه نقدی از اردیبهت افزایش یافته.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: زمانی که ثبت‌نام یارانه‌های جدید کامل شود، کد ملی سرپرست خانوار به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود. در آنجا براساس شاخص‌هایی که دارند، کدملی‌ها بررسی، دهک‌ها مشخص و به ما ابلاغ می‌شود.

براساس کدملی سرپرست خانوار، ثبت‌نام افراد از روز سه‌شنبه و چهارشنبه آغاز شده است. افرادی که عدد سمت راست کدملی آنها زوج است، روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه و افرادی که رقم سمت راست کدملی آنها فرد است، روز‌های پنج شنبه و جمعه، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت می‌توانند ثبت نام کنند.

کسانی که نتوانستند در این روز‌ها اقدام به ثبت نام کنند، در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته بعد می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

این افراد برای ثبت نام به آدرس اینترنتی my.gov.ir مراجعه کنند. اگر هم می‌خواهند وضعیت یارانه دریافتی خود را بررسی کنند، می‌توانند کد دستوری #کدملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنند و از وضعیت یارانه خود آگاه شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها