حقوق بازنشستگان به این شکل عجیب و غریب پرداخت خواهد شد؟/ افزایش حقوق‌ها به کجا رسید؟

کد خبر: 1147927

با وجود گذشت دو ماه از سال و واریز حقوق فروردین 1401، هنوز تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی روشن نشده است.

حقوق بازنشستگان به این شکل عجیب و غریب پرداخت خواهد شد؟/ افزایش حقوق‌ها به کجا رسید؟

حقوق بازنشستگان افزایش یافته ولی دولت اضافه حقوق بازنشستگان را نمیدهد حقوق بازنشستگان کفاف خرج زندگیشان را نمی دهد حقوق بازنشستگان کم است.

 در حالی تا پایان اردیبهشت‌ماه 4 روز باقی مانده که هنوز سرانجام افزایش حقوق بازنشستگان مشخص نشده است؛ این در شرایطی است که برخی پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این افزایش حقوق هنوز در نوبت مصوبات در دست بررسی هیات دولت قرار دارد.

بر همین اساس، با وجود روشن بودن میزان افزایش‌های سنواتی مستمری بازنشستگی، هنوز دستور پرداختی از طرف دولت صادر نشده است. این وضعیت باعث شده است تا احتمال پرداخت علی‌الحساب حقوق بازنشستگان صندوق کشوری و سازمان تامین اجتماعی بیش از پیش قوت یابد. پرداخت علی‌الحساب یعنی حقوق این ماه نیز احتمالا برمبنای سال گذشته پرداخت خواهد شد.

این در شرایطی است که میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در تازه‌ترین اظهارنظر گفته است؛ اطمینان می‌دهیم به‌محض تصویب میزان و چگونگی افزایش حقوق امسال بازنشستگان تامین‌اجتماعی در هیات‌ دولت، مابه‌التفاوت حقوق اردیبهشت ماه را در دو روز پایانی همین ماه پرداخت می‌کنیم و مابه‌التفاوت مربوط به ماه فروردین را هم در ماه‌های خرداد و تیر به حساب بازنشستگان واریز می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها