بهترین کابل تایپ سی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

کد خبر: 1148530
بهترین کابل تایپ سی در بازار ایران (قیمت مناسب در سال 1401 - 2022)

بهترین کابل تایپ سی

کابل تایپ سی نوع خاصی از اتصال دهنده های باریک بوده که از استانداردهای بسیاری برخوردار است. استفاده از انواع کابل و شارژر در دنیای مدرن امروزی یک مسئله متداول است. به همین خاطر آشنایی با انواع مختلف این محصولات و ویژگی های هر یک، مسئله مهمی تلقی می شود. در این زمینه به بررسی کابل تایپ سی و ویژگی ها و مدل های متنوع آن می پردازیم. این کابل ها نیز از انواع پر فروش شارژر در سال 2022 محسوب شده و با قیمت به صرفه ای نیز ارائه می شوند.میتوانید برای تهیه کابل تایپ سی و خرید لوازم جانبی موبایل به سایت مبیت مراجعه کنید.

کابل تایپ سی نوع خاصی از اتصال دهنده های باریک است که از استانداردهای بسیاری برخوردار می باشد. شما می توانید، انواع کابل تایپ سی را به عنوان یک پورت نیز مورد استفاده قرار دهید. برخلاف تصور عامه مردم کابل تایپ سی تنها برای شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار نمی گیرد. این رشته سیم های باریک، بهترین روش برای تبادل اطلاعات پر سرعت محسوب می شوند. برای خرید هر یک از انواع کابل تایپ سی باید به نوع آداپتور خود نیز توجه داشته باشید. قدرت این کابل ها بسیار بالا است؛ فرقی ندارد که از آن ها در هارد اکسترنال خود استفاده می کنید و یا برای شارژ کردن تلفن همراه خود آن ها را مورد استفاده قرار می دهید.

مزایای استفاده از کابل تایپ سی

کابل تایپ سی سرعت شارژ گیری تلفن همراه شما را افزایش می دهد و به همین خاطر در میان کاربران تلفن های هوشمند از بالاترین محبوبیت برخوردار می باشند. همچنین استفاده از این کابل ها عمر باتری تلفن همراه، تبلت و سایر لوازم ارتباطی شما را افزایش می دهد و از خرابی و آسیب دیدگی زودهنگام این سیستم ها نیز جلوگیری خواهد کرد. با استفاده از آن ها، قادر به یکپارچگی پورت کلیه دستگاه های خود خواهید شد؛ به این ترتیب دیگر نیازی به کابل های قدیمی خود نخواهید داشت.

استفاده از انواع کابل تایپ سی بسیار ساده است و به همین خاطر نیز به سادگی جایگزین شارژرهای تایپ بی شده اند. کابل تایپ سی به صورت برگشت پذیر طراحی می شود و  نحوه اتصال آن به سیستم لایتینگ کابل های اپل شباهت دارد. برای استفاده از کابل تایپ سی، نیازی به پیدا کردن جهت مناسب برای اتصال آن به پورت نخواهید داشت! این کابل ها به سهولت به دستگاه مورد نظر متصل می شوند و از هر دو جهت قابل استفاده می باشند.

معرفی بهترین انواع کابل تایپ سی در میان برندهای مطرح جهانی

5

کابل تایپ سی مدل های متنوعی دارد و هر یک از آن ها با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی ارائه می شوند. در ادامه با برخی از برترین مدل های این محصولات در بازارهای جهانی آشنا می شوید که انتخاب شما را ساده تر می کنند. برای خرید هر یک از انواع کابل تایپ سی، آشنایی با مدل و ویژگی های هر یک از آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

آشنایی با کابل تایپ سی کمپانی انکر  مدل A8168 پاور لاین پلاس

کابل تایپ سی پاور لاین پلاس، یک نمونه برجسته از انواع کابل شارژر اندروید محسوب می شود. این کابل با سرعت 5 گیگابایت در ثانیه، اطلاعات شما را منتقل می کند و طول آن 0.9 متر است. در ساختار آن از نایلون های بافته شده استفاده می شود و به همین خاطر طول عمر و دوام این محصول به نسبت محصولات مشابه بسیار بیشتر می باشد. نایلون های بافته شده از پیچش کابل ها نیز جلوگیری کرده و به این ترتیب کابل شما دیگر گره نخواهد خورد.

کانکتورهای مورد استفاده در کابل تایپ سی، با استفاده از لیزر جوش داده می شوند و به این ترتیب در برابر بروز هر گونه فشار یا کشش، آسیبی نخواهند دید. کابل تایپ سی مدل پاور لاین پلاس، از طول و اندازه متناسبی برخوردار می باشد و استفاده از آن در هر مکانی میسر می باشد. استفاده از این کابل ها برای انواع پورت های یو اس بی میسر می باشد. همچنین امکان استفاده از آن ها در انواع تبلت و تلفن های همراه اندروید نیز میسر است و این مسئله قابلیت های بسیاری برای این محصول ایجاد کرده است.

برای مشاهده قیمت گوشی موبایل مبیت روی لینک کلیک کنید.

آشنایی با کابل تایپ سی مدل باسئوس

کابل تایپ سی باسئوس با طول یک متری ارائه می شود و یکی از بهترین برندهای ارائه کابل در دنیای صنعت به شمار می رود. این کابل با وجود یک چراغ ال ای دی ارائه می شود. از جمله ویژگی های مهم این مدل کابل تایپ سی، نمایش شارژ کامل، شارژ سریع و معمولی است که کاربر را در راستای استفاده صحیح از محصول راهنمایی می کند. طول یک متری این مدل کابل تایپ سی نیز از ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

آشنایی با کابل تایپ سی مدل پاور لاین A8144

6

انواع کابل تایپ سی کمپانی انکر از بهترین محصولات عرضه لوازم جانبی سیستم های اندروید محسوب می شوند. این مدل کابل تایپ سی نیز مزایای بی شماری برای کاربران به همراه می آورد. در ساخت این کابل تایپ سی، از رابط های میکرو یو اس بی استفاده می شود و به همین خاطر در میان شارژرهای پر سرعت جای می گیرند. استفاده از آن ها برای تبادل سریع اطلاعات نیز بسیار مفید و سودمند خواهد بود.

طول سه متری این کابل نیز از نقاط قوت مهم آن به شمار می رود و توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است. بسیاری از مصرف کنندگان شارژرهای اندروید از کاهش طول سیم شارژرها گلایه مند هستند و ارائه این مدل کابل مشکلات آن ها را به کلی از بین برده است. بدنه این کابل جنس نایلونی دارد و به صورت بافته شده بر روی سیم آن مورد استفاده قرار گرفته است. مقاومت بالای سیم شارژر انکر نیز از مهمترین نقاط قوت آن محسوب می شود.

این سیم شارژر در برابر عوامل کششی و خمشی بسیار باکیفیت عمل می کند. یکی از دلایل مقاومت بالای این شارژرها، طراحی صحیح بخش اتصال آن به درگاه های مربوطه می باشد. روکش درگاه ها به صورت سفت و محکم طراحی می شود و روکش کابل آن نرم و انعطاف پذیر است. اگر در دسته افرادی قرار می گیرید که با مشکل حمل کابل خود رو به رو هستند، همیشه کابل خود را به صورت گره خورده پیدا می کنند، این محصول بهترین انتخاب برای شما به شمار می رود. طول عمر بالای آن نیز از نقاط قوت این شارژر استثنایی محسوب می شود.

آشنایی با سری کابل های ریمکس مخصوص دستگاه های آیفون و اندروید

مهمترین نکته موجود در این سری کابل های تایپ سی، وجود نشان گان اتمام شارژ محسوب می شود. این قابلیت در همه کابل های تایپ سی وجود ندارد و به همین خاطر این مدل کابل توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. طراحی این مدل کابل به صورت فلت و تخت انجام شده است و از جمله مرغوب ترین مدل های کابل به شمار می روند. استفاده دو گانه این مدل کابل برای سیستم های آیفون و اندروید یکی از نقاط قوت آن به شمار می رود.

در ساخت آن از دو سری لایتینگ برای انتقال اطلاعات استفاده شده است و قابلیت تبدیل به میکرو یو اس بی را نیز دارد. وجود چراغ های ال ای در ساختار این کابل، یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن به شمار می رود. مقاومت این محصول در برابر گره خوردن نیز از مزایای مهم آن به شمار می رود.

آشنایی با کابل ای دیتا آلومینیومی

کابل تایپ سی ای دیتا نیز در لیست دهگانه انواع شارژر و رابط های یو اس بی جای می گیرد. استفاده از این کابل برای دوربین های دیجیتالی نیز بسیار متداول شده است. جنس روکش این محصول یکی از نقاط قوت مهم آن به شمار می رود. در ساخت آن از نایلون هایی استفاده شده است که از پیچش سیم جلوگیری می کنند و کل سطح بدنه کابل را با این روکش می پوشانند. جنس بدنه این محصول، از پی وی سی تشکیل شده و به همین خاطر مقاومت بی نظیری در برابر عوامل خارجی دارد.

یک مسئله مهم در انتخاب هر یک از انواع کابل، توجه به سرعت انتقال اطلاعات و شارژ گیری است. کابل های ای دیتا، در این زمینه بسیار مطلوب عمل می کنند و سرعت انتقال آن ها در حدود 2.4 آمپر است.  در ضمن وزن این شارژر نیز بسیار کم است و به همین خاطر حمل و نقل آن به سهولت انجام می گیرد. طول این مدل کابل نیز به یک متر می رسد. رعایت انواع استانداردهای کیفی در طراحی و تولید کابل های ای دیتا، توجه بسیاری از مشتریان را جلب کرده است.

 

کابل تایپ سی مغناطیسی ریمکس مدل RC-200

این سبک از کابل های تایپ سی با ویژگی های منحصر به فردی ارائه می شوند. می توان گفت که قابلیت های موجود در این مدل کابل از سایر موارد ذکر شده بیشتر است. پشتیبانی این کابل از شارژ سریع دستگاه های مختلف شما از مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود. این کابل ها از یک سری کوچک تشکیل شده اند و با انواع قاب و کاور نیز همخوانی دارند.

شما می توانید، از نشانگر ال ای دی موجود در این دستگاه برای کار در تاریکی استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از این محصول، قدرت مغناطیسی بالای آن است که فراتر از انواع کابل های معرفی شده می باشد. طول یک متری این مدل کابل نیز بر مزایای استفاده از آن افزوده و استفاده از آن را در هر فاصله ای میسر می کند.

معرفی کابل تبدیل یو اس بی انکر A8134

کابل تبدیل یو اس بی انکر A8134 یکی از بادوام ترین انواع کابل در سر تا سر دنیا به شمار می رود. اگر به دنبال طول عمر کابل هستید، استفاده از این سری از انکر، به شما توصیه می شود. توانایی تحمل 5000 بار خمش از ویژگی های مهم این مدل کابل یو اس بی محسوب می شود. طول 3 متری آن نیز بر قابلیت های این محصول افزوده است و به همین خاطر میزان استفاده از آن در عرصه های گوناگون روز به روز افزایش می یابد.

طول بالای این سیم از چند تکه تشکیل شده است تا سرعت انتقال شارژ در حد مطلوب باشد. میزان مقاومت داخلی این محصول نیز در سطح بالایی قرار دارد و به همین خاطر محدودیتی در استفاده از آن وجود نخواهد داشت. بدنه ضد گره این محصول نیز از نقاط قوت آن به شمار می رود و توجه بسیاری را جلب کرده است.

موارد مورد توجه در حین خرید و انتخاب هر یک از انواع کابل تایپ سی

7

در عناوین پیشین، با برخی از بهترین مدل های کابل اندروید یا تایپ سی آشنا شدید. این کابل ها، هر یک مشخصات بسیاری دارند که عملکرد آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین اگر قصد خرید یک کابل مناسب را دارید، بهتر است با مشخصه های یک کابل خوب آشنا شوید. در این زمینه توجه به مجموعه نکات زیر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

8

  • طول کابل شارژر: در وهله اول به طول کابل مورد نظر دقت داشته باشید. برای تعیین طول مورد نیاز شارژر مورد استفاده خود، به فاصله محل قرار دادن تلفن همراه برای شارژ گیری دقت داشته باشید. به طور کلی طول شارژر یک متری استانداردترین طول مورد نظر برای شارژرها محسوب می شود.
  • جنس و پوشش کابل: در این بخش با یک فاکتور بسیار مهم و اساسی رو به رو هستیم؛ هر چه جنس و کیفیت پوشش بدنه این محصولات بهتر باشد، بی شک مقاومت و مداومت آن ها نیز افزایش می یابد. کیفیت بالای این روکش ها، از آسیب دیدگی و پارگی محصول جلوگیری خواهد کرد. به این ترتیب کابل شارژر مورد استفاده شما به سادگی پاره نخواهد شد.
  • کیفیت کانکتور مورد استفاده در شارژر نیز یکی از مباحث اساسی در حین خرید این محصولات به شمار می رود. کانکتورهای لق، شکننده و... بی شک در طولانی مدت قابل استفاده نخواهند بود و کابل شارژر شما را دچار مشکل می کنند. به همین خاطر باید از استحکام این بخش از شارژر انتخابی نیز اطمینان حاصل کنید.

 

www.mobit.ir

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها