تعمیر لباسشویی زیمنس

کد خبر: 1148542
تعمیر لباسشویی زیمنس

ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی پرکاربرد و دارای کارایی مناسب در محیط‌های مسکونی، خشک‌شویی‌، بیمارستان، هتل و غیره است. ما به‌منظور رعایت نظافت و بهداشت عمومی برای شستن انواع لباس، پتو، ملحفه و روفرشی، به یک ماشین لباسشویی سالم و پرقدرت نیاز داریم. در این‌خصوص شرکت آلمانی زیمنس اقدام به طراحی ماشین لباسشویی در انواع و مدل‌های مختلف نموده است. این وسیله برقی از نظر ساختار بدنه و قطعات به کار رفته در آن کیفیت بالایی دارد؛ اما به مرور زمان و بنا به دلایل متعدد دچار خرابی می‌شود. در این‌گونه موارد، تنها تعمیر لباسشویی زیمنس، نیاز مصرف‌کنندگان این دسته از لوازم‌برقی را برطرف می‌سازد. در صورت مشاهده هرگونه خرابی ماشین لباسشویی زیمنس و سایر لوازم‌خانگی این برند، می‌بایست به نمایندگی و تعمیرگاه‌های مجاز مراجعه کنید؛ زیرا تعمیرات لباسشویی زیمنس از حساسیت بالایی برخوردار است و هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس براساس نوع و میزان خرابی آن محاسبه می‌شود؛ بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی در لوازم‌خانگی زیمنس به فروشگاه‌های معتبر فروش لوازم یدکی و تعمیر لوازم خانگی زیمنس مراجعه کنید. 

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس

هزینه تعمیر زیمنس برای سایر محصولات آن متناسب با شدت و میزان خرابی متفاوت است؛ چرا که عوامل مختلفی سبب بروز خرابی در لوازم‌برقی می‌شود و براساس نوع آن، می‌بایست مراحل تعمیرات زیمنس روی لوازم‌خانگی و تجاری برقی انجام شود. تعمیرات لباسشویی زیمنس نیز از این قاعده مستثنی نیست و تا زمان شناسایی علت خرابی، نمی‌توان قیمت دقیقی برای تعمیر زیمنس مشخص کرد. گاهی اوقات شدت خرابی بسیار سطحی و اندک است؛ در این‌گونه موارد با اندکی ترمیم یا روان‌کاری، ماشین لباسشویی به مدار کار باز می‌گردد؛ اما در بعضی موارد علت خرابی مربوط به از کار افتادن یک بخش از ماشین لباسشویی می‌شود. در این‌خصوص نیز باید حتماً قطعه اورجینال تهیه شده و جایگزین قطعه معیوب گردد.

همان‌طور که می‌دانید ماشین لباسشویی زیمنس ساخت کشور آلمان بوده و هزینه تعمیر و خرید قطعات آن به نسبت بیشتر از سایر برندهای موجود در بازار است؛ بنابراین در حفظ و نگهداری این وسیله‌برقی کوشا باشید. در صورت بروز هرگونه مشکل سریعاً به نمایندگی‌های مجاز و مراکز تعمیر لوازم‌خانگی زیمنس مراجعه کنید. وجود قطعات یدکی اصلی با قیمت کارخانه در این مراکز، موجب رفع مشکلات موجود در ماشین لباسشویی و صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن می‌شود.

انجام تعمیرات لباسشویی زیمنس در محل

به‌منظور رفاه حال مشتریان و تسریع فرآیند تعمیر لوازم‌خانگی، بعضی از تعمیرگاه‌ها با به‌کارگیری تعمیرکاران متخصص و با‌تجربه تعمیرات لباسشویی زیمنس را در محل انجام می‌دهند؛ این کار موجب رضایت حداکثری مشتریان لوازم‌خانگی به‌‎ویژه ماشین لباسشویی زیمنس شده است؛ زیرا از درون خانه و تنها با ثبت درخواست یا برقراری تماس با مراکز تعمیر زیمنس، خدمات تعمیر و نگهداری این برند از لوازم‌خانگی به آن‌ها ارائه می‌شود. در تعمیرگاه‌های مجاز لوازم خانگی زیمنس، فرآیند عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی زیمنس به بهترین نحو ممکن انجام می‌گردد.

توجه به کوچک‌ترین ایرادات ماشین لباسشویی زیمنس

طبق بررسی‌ها و تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شده که بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی زیمنس از یک ایراد کوچک شروع شده است. این ایرادات کوچک هستند که به مرور زمان موجب وارد شدن آسیب جدی به بخش‌های مختلف ماشین لباسشویی می‌شوند؛ بنابراین با بروز کوچک‌ترین مشکل نظیر نشت آب، ایجاد صدا در بدنه و سایر قسمت ها، اختلال در نحوه عملکرد و غیره، حتماً نمایندگی و تعمیرکاران باتجربه را در جریان قرار دهید. در غیر این‌صورت مشکل ایجاد شده صدمات غیرقابل پیش‌بینی را به وجود می‌آورد و برای عیب‌یابی و رفع آن‌ها می‌بایست هزینه زیادی را پرداخت کنید.

4

عمده‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی زیمنس

براساس تجربیات تعمیرکاران و آمارهای موجود از میزان و شدت خرابی این برند از لوازم خانگی اصلی‌ترین مشکلات منجر به تعمیرات زیمنس عبارتند از:

  1.  روشن نشدن ماشین لباسشویی زیمنس
  2.  عدم فعالیت ماشین لباسشویی پس از روشن شدن
  3.  چرخش کم یا نامناسب دیگ لباسشویی؛ گاهی اوقات این مشکل با کند حرکت کردن یا توقف کامل دیگ (جام شدن) نمایان می‌‎شود.
  4.  آب‌گیری نکردن ماشین لباسشویی؛ بیشترین میزان تعمیر لباسشویی زیمنس به این مورد اختصاص یافته است. به دلیل رسوبات و املاح موجود در آب شهری، پس از مدتی مجاری ورود آب به درون دیگ ماشین لباسشویی بسته می‌شوند. برای جلوگیری از بروز این گونه مشکلات می‌توانید از فیلتر تصفیه آب در مسیر ورودی آب به ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  5.  لرزش بیش از اندازه ماشین لباسشویی زیمنس
  6.  تولید صدای زیاد ماشین لباسشویی
  7.  ایجاد اختلال در برنامه لباسشویی و شستشوی لباس‌ها به‌صورت نیمه‌کاره
  8.  جریان برق در بدنه ماشین لباسشویی؛ این مشکل بسیار خطرناک بوده و حتی ممکن است منجر به مرگ افراد شود. از این‌رو حتماً به مراکز تعمیر لوازم خانگی زیمنس مراجعه نمایید، تا با کارشناسی دقیق علت بروز این مشکل مشخص شود. در این‌صورت فرآیند تعمیر لباسشویی زیمنس به بهترین نحو ممکن انجام می‌شود و دیگر شاهد بروز این قیبل مشکلات نخواهید بود.

بررسی علت مشکلات ماشین لباسشویی زیمنس

1- لرزش ماشین لباسشویی :

  •  ورود بار الکتریکی نامتعارف به لباسشویی
  •  قرارگیری ماشین لباسشویی بر سطح ناهموار و تراز نبودن آن
  •  محکم و پایدار نبودن پایه‌های لباسشویی زیمنس

5

2- نشت آب از درب لباسشویی و محل اتصال لوله آب به آن:

  •   تراز نبودن ماشین لباسشویی
  •  خارج شدن سبد شستشوی لباسشویی از هم‌گرایی
  •  نشت آب از شیر یا خصوص آب
  •  شل بودن، ترک‌خوردگی و شکسته شلنگ ورودی آب به ماشین لباسشویی زیمنس

3- کارکرد ماشین لباسشویی با صدای زیاد:

  •  ورود اشیاء فلزی، دکمه، سنگ و غیره به درون سنسور، وان و سبد لباسشویی؛ بیشترین دلایل نیاز به تعمیر لباسشویی زیمنس مربوط به این مورد می‌شود.
  •  قرارگیری نامناسب و تراز نبودن سطح زیرین ماشین لباسشویی
  •  مسدود شدن مسیر تخلیه آب به‌وسیله جوراب، دستمال و غیره

4- عدم آب‌گیری لباسشویی زیمنس:

  • بروز اختلال در منبع آب، شلنگ و دریچه ورودی آب به ماشین لباسشویی
  • عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه لباسشویی
  • از کار افتادن مدار فیوز و سیستم برق ماشین لباسشویی
  • خراب شدن سوئیچ درب داخلی

6

5- تخلیه نشدن آب درون دیگ لباسشویی:

  • قرار گرفتن شیء کوچک در مسیر تخلیه آب لباسشویی
  • قرار گرفتن سکه، دستمال، جوراب و غیره در پمپ یا بین سبد و وان ماشین لباسشویی زیمنس؛ یکی از دلایل عمده تعمیر لباسشویی زیمنس ورود اشیاء و وسایل غیرمجاز به درون پمپ یا بین سبد و وان است. این مشکل با مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات زیمنس به‌راحتی برطرف می‌شود؛ زیرا نحوه باز و بسته کردن ماشین‌های لباسشویی زیمنس بسیار حساس است و عدم تسلط تعمیرکار موجب آسیب به سایر قسمت‌‎های آن می‌شود.
  • حجم بالای لباس درون مخزن لباسشویی و چرخش ناموزون آن
  • استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها