کولرگازی زانتی خوبه یا اجنرال؟ مقایسه برندهای خارجی و ایرانی

کد خبر: 1149160
کولرگازی زانتی خوبه یا اجنرال؟ مقایسه برندهای خارجی و ایرانی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در قیمت کولرگازی بسیار حائزاهمیت است برند و سابقه برند تولیدکننده کولرگازی می ‌باشد. البته علاوه بر مدل کولرگازی قیمت کولرگازی نیز در خرید آن بسیار تأثیرگذار است اما همان‌طور که می‌دانید هرگز نباید کیفیت را فدای قیمت کرد!

برندهای خوب بسیار زیادی امروزه در بازار فعالیت می ‌کنند که رقابت زیادی نیز با یکدیگر دارند به‌عنوان ‌مثال اگر بخواهیم برخی از این برندها را برای شما عزیزان نام ببریم می‌ توان به برند: کولر گازی گری، اجنرال، زانتی و... اشاره کرد که در ایران نیز فعالیت دارند و از محبوبیت زیادی در بین عموم مردم برخوردارند.

یکی از بهترین و پرکاربردترین کولرگازی‌ها مدل تهویه هوا اجنرال و گری در ایران است و همین امر سبب این مورد شده است که رقابت در بین تولیدکننده‌ها به اوج برسد. سؤالی که اکنون ایجاد می‌ شود این است که کولرگازی زانتی خوبه یا اجنرال؟

در جواب این سؤال باید گفت که هر یک از برندهای کولرگازی دارای مزایا و معایب منحصربه‌فرد و خاص خود می‌ باشد. در ادامه قصد داریم هرکدام از برندهای کولرگازی را بررسی کنیم و مزایا و معایب هر یک را بیان کنیم تا شما عزیزان بتوانید خریدی موفق و لذت‌بخش را تجربه کنید. پس اگر قصد خرید کولرگازی دارید و سردرگم هستید و نمی‌ دانید کدام برند را تهیه کنید یا اینکه کدام برند بهتر است؟ تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

کولرگازی اجنرال OGENERAL

یکی از برندهای کولرگازی معتبر در ایران برند اجنرال است که در سال 1936 تأسیس شده است. این کمپانی یک برند ژاپنی است و به دلیل محصولات باکیفیتی که از همان ابتدا تولید می ‌کرد در بین عموم مردم بسیار محبوب شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این برند مدل‌های متنوع و گوناگونی دارد و توانسته است شهرت جهانی بالایی را به خودش اختصاص دهد. توجه داشته باشید که به علت محبوبیت این برند امروزه افراد سودجو دست به تولید نمونه‌های تقلبی این برند زده‌اند و در بازار ایران به فروش می ‌رسد. جالب این است که تعداد نمونه‌های فیک این برند در ایران بیشتر از نمونه‌های اصل و اورجینال است!

6

معروف‌ترین مدل کولرگازی این برند OGENERAL ASG می ‌باشد که تا به امروز حتی به دلیل طرح قدیمی که دارا است جزو برترین کولرهای گازی این برند در بازار است. طرح اصلی و اورجینال این مدل از کولرگازی در ظرفیت 18 و 30 هزار تولید شده است. کمپرسور این مدل از کولرگازی در ظرفیت 18 هزار از کمپرسور روتاری و در ظرفیت 30 هزار از اسکرال تشکیل شده است.

این مدل از کولرگازی بسیار قدرتمند است و به دلیل موتور نیرومندی که دارا می ‌باشد یکی از بهترین گزینه‌ها برای مناطق گرم سیر می ‌باشد. کولرگازی اجنرال ASG اورجینال دارای فیلتر تصفیه هوا می ‌باشد و موجب عدم انتشار بوی نامطبوع و گردوخاک در فضا می‌ شود. همچنین در این مدل از گاز مبرد R22 بهره گرفته شده است و نمونه R410 ندارد.

توجه داشته باشید که تمامی کولرگازی‌های اجنرال اصلی از ویژگی اینورتر برخوردار نمی ‌باشد و تمام نمونه‌هایی که با برچسب اینورتر به بازار عرضه می‌ شوند فیک هستند! پس اگر قصد خرید کولرگازی اجنرال را دارید حتماً به این موردتوجه کنید که بتوانید نمونه اصلی این محصول را خریداری نمایید.

مزایا و معایب کولرهای گازی اجنرال

7

همان‌طور که اشاره کردیم هر برند از کولرهای گازی دارای مزایا و معایب خاص و منحصربه‌فرد خود می‌ باشد به‌عنوان ‌مثال از مزایای کولرهای گازی اجنرال می ‌توان به کیفیت ساخت بالا، دارای سرمایش و گرمایش بی‌نظیر، طول عمر طولانی‌مدت، بهترین عملکرد در مناطق گرم و خشک اشاره کرد. همچنین اگر بخواهیم معایب این برند را بیان کنیم می‌ توان به قیمت بالای این برند از کولرهای گازی و مصرف انرژی بالا اشاره کرد.

کولرگازی زانتی ZANETI

برند زانتی یکی از برندهایی می‌ باشد که جدیداً شروع به تولید کولرهای گازی کرده است. کولرهای گازی این برند دارای ظاهری شکیل و زیبا هستند و متقابلاً از قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه برخوردار است. یکی از بهترین کولرگازی‌های این برند ZANETI 24000BTU است که در آن از گاز مبرد R410a استفاده شده است که می تواند فضا را بسیار خنک کند.

همچنین این مدل از کولرگازی دارای چرخش 4 جهت برقی می ‌باشد. شایان‌ذکر است که مصرف انرژی کولرگازی‌های این برند مناسب است که این مورد خود به‌تنهایی یک مزیت محسوب می ‌شود. در طراحی و ساخت این مدل از کولرگازی زانتی از فیلتر تصفیه هوا استفاده شده است که مانع از انتشار گردوغبار به فضا می ‌شود.

به دلیل ظرفیت 24 هزار که این مدل از کولرگازی برخوردار است دارای قابلیت سرمایش و گرمایش فوق‌العاده‌ای می‌ باشد به‌طوری‌که می ‌توانید در تمام فصل‌های سال از آن استفاده نمایید. کولرگازی‌های زانتی در مقایسه با اجنرال از قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسبی برخوردار هستند و متقابلاً دارای کیفیتی قابل‌قبول هستند.

مزایای کولرگازی‌های زانتی

به‌طور کلی اگر بخواهیم به مزیت‌های این مدل از کولرگازی اشاره کنیم می ‌توان به قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه، ظاهری زیبا و شکیل، امکان تنظیم باد در 4 حالت و وجود گاز مبرد R410a اشاره کرد. همچنین معایب آن نیز در مقایسه با کولرگازی‌های اجنرال طراحی ساده و کیفیت ساخت معمولی می ‌باشد.

کولرگازی ال­جی

از دیگر برندهای معروف و مشهور دیگر ال­جی می‌باشد که از سال 1997 شروع به تولید کولرهای گازی کرده است. این برند دارای کولرگازی‌های متنوع و مختلف است که قیمت‌های آن حدوداً مناسب است و متقابلاً از کارایی بی‌نقص و بی‌نظیر برخوردار است. برند ال­جی یکی از قدرتمندترین برندها در تولید کولرهای گازی و سیستم تهویه هوا می ‌باشد و می ‌تواند تمامی خواسته‌ها و نیازهای شما عزیزان را در این زمینه برطرف کند.

همچنین برند ال­جی در تولید کولرگازی در رده سوم در جهان قرار دارد و توانسته فروش مناسبی را به خود اختصاص دهد. یکی از بهترین کولرگازی‌های ال­جی مدل Air Conditioner Dual Inverter می‌ باشد که دارای ظرفیت 24000 است که از کمپرسور T3 بهره گرفته است. این مدل از کولرگازی برند ال­جی از بهترین قابلیت سرمایش و گرمایش برخوردار می ‌باشد، به‌طوری‌ که می ‌توانید از آن در 12 ماه سال استفاده نمایید. وجود کمپرسور اینورتر در این مدل از کولرگازی 53 درصد از مصرف انرژی کولرگازی کاسته می ‌شود که این عمل موجب رضایت کاربران شده است.

در ساخت این مدل از کولرهای گازی از فیلترهای ایزوله استفاده شده است که مانع از انتشار گردوغبار و عوامل بیماری‌زا به محیط شود. همچنین در ساخت این مدل از کولرگازی از گاز مبرد R410a استفاده شده است که این گاز در مقایسه با گاز مبرد R22 65 درصد بیشتر قابلیت انتقال سرما را دارد. همچنین از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌ توان به قابلیت اتصال وای‌فای اشاره کرد که بتوانید به‌راحتی حتی خارج از منزل فعالیت کولرگازی را کنترل کنید.

مزایای کولرهای گازی ال­جی

مزایای کولرگازی‌های ال­جی عبارت‌اند از وجود موتور اینورتر مصرف انرژی را کاهش داده است، قیمت مناسب، سرمایش و گرمایش عالی، دارای موتور T3 مناسب برای مناطق گرم و خشک، قابلیت اتصال وای‌فای و وجود گاز مبرد R410a. از معایب این مدل از کولرهای گازی می ‌توان به تنوع کم اشاره کرد.

منبع مقاله:

فروشگاه کولر گازی بانه انتخاب (https://banehentekhab.com/)

فروشگاه کولر گازی تاپ فروش (https://topfroosh.com/product/air-treatment)

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها