ایمان صفا راهی بیمارستانی شد | اتفاق وحشتناک برای ایمان صفا

کد خبر: 1149329

​ایمان صفا بازیگر و کمدین ایرانی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود استوری منتشر کرد که حال خوب مادرش بعد از راهی بیمارستان شدن را نشان داد.

ایمان صفا راهی بیمارستانی شد | اتفاق وحشتناک برای ایمان صفا

ایمان صفا متولد سال 62 در تهران است. ایمان صفا بازیگری را در کودکی اش آغاز کرد. ایمان صفا با حضور در برنامه جوکر ساخته احسان علیخانی به محبوبیت رسید. ایمان صفا به شدت اهل خانواده است. ایمان صفا بازیگری را از تئاتر شروع کرد. 

بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا (زادهٔ ۱ دی ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۶۸ در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا به کارگردانی منوچهر هادی بازیگری را آغاز و با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد؛ سپس سال ۱۳۸۷ در مجموعه تلویزیونی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی به بازیگری پرداخت و استعدادش را نشان داد. وی با بازی در سریال نیسان آبی منوچهر هادی و حضور در جوکر به محبوبیت رسید. ایمان صفا متولد سی آذر ماه سال ۱۳۶۲ و در تهران بدنیا آمد است. وی می گوید بازیگری حرفه پر دردسری است و به خاطر سختی کار، استرس و اضطراب بالایی که دارد بازیگران زود پیر می شوند و درست به همین دلیل نیز باید بیش از دیگران به سلامت روح و جسم خود اهمیت بدهند. صفا علاوه بر این که دروازه بان تیم هنرمندان است، دستی هم بر قلم دارد و گاهی هم برای دل خودش می نویسد. او معتقد است باید پیشگیری را به جای درمان سرلوحه زندگی قرار داد.وی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله مهمانان ویژه، خوب بد زشت، خداحافظ بچه و محکومین به ایفای نقش پرداخت. او بیشتر به خاطر ایفای نقش «ممد چاخان» در مجموعه نمایش خانگی نیسان آبی شناخته می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها