معرفی بهترین آهنگ های رضا صادقی

کد خبر: 1149365

رضا صادقی خواننده خوش صدا و نسبتا پرکار ایرانی است که تقریبا همه‌ی ما با آهنگ‌ها و آثار این هنرمند آشنایی داریم. او در 25 مرداد سال 1358 در بندرعباس متولد شده است. او بیشتر آثار خود را خودش آهنگ سازی و ترانه سرایی کرده است. وی در ابتدا قاری قرآن بود اما بعد از مدتی با موسیقی آشنا شد و تصمیم گرفت که سبک خودش را به وجود آورد.

222

رضا صادقی در ابتدا به آموزش گیتار پرداخت و اولین آهنگ‌های خود را ضبط کرد که سال‌ها بعد در زادگاهش پخش شد. صادقی که در تهران با مشکلات مالی مواجه بود، به عنوان یک حرفه ای به موسیقی روی آورد. صادقی در ابتدا با حضور در رادیو زنده، اولین آهنگ‌های خود را با استقبالی کوچک منتشر کرد، از جمله تک آهنگ راز عشق (راز عشق) و اولین آلبوم خود با همین عنوان.

 

صادقی با انتشار چهار آلبوم دیگر به گروه کیمیا پیوست تا اینکه پس از انتشار گل لاله از گروه جدا شد. او به تدریج پایگاهی ایجاد کرد و کنسرت هایی را در تهران ترتیب داد، از جمله کنسرت هایی در مقابل 15000 نفر در مجتمع سعدآباد. سپس به مهرشهر، شهری کوچک در نزدیکی کرج نقل مکان کرد.اولین تور خارجی صادقی در آلمان در سال 2011 بود. او همچنین در تور آمریکا در سال 2016 در شهرهای بزرگ ایالات متحده تور داشت.

https://beepmusic.org

 

مصطفی منصوریان در سال 1387 فیلمی بیوگرافی به نام رمز شب (راز شب) را منتشر کرد که حول محور زندگی شخصی رضا صادقی است.رضا صادقی همچنین در کنار محمدرضا فروتن، افشین هاشمی، پگاه آهنگرانی در فیلم بی خداحافظی (بدون خداحافظی) که تا حدودی برگرفته از زندگی اوست، حضور داشت.

مهم‌ترین و بهترین آهنگ‌های رضا صادقی

رضا صادقی تا به الان آثار بسیاری را منتشر کرده است که بیشتر آن‌ها هم با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. در این قسمت تعدادی از جدیدترین آهنگ ها و بهترین کارهای این هنرمند مردمی را معرفی خواهیم کرد.

آلبوم وایسا دنیا

تمامی ترانه های این آلبوم توسط خود رضا صادقی یا مرجان زنگنه سروده شده است. اولین ترک این آلبوم وایسا دنیا نام دارد و سبک آن ترنس است. رضا صادقی در تنظیم این آهنگ ها از سیروان خسروی استفاده کرده است. این آلبوم خصوصا تک آهنگ اول آن توجه‌های زیادی را به سوی خود جلب کرد.

آلبوم یکی بود یکی نبود

این آلبوم سومین کار رضا صادقی بوده و توانست از وزارت ارشاد مجوز دریافت کند. آمارها نشان داده است که این آلبوم یکی از پرفروش‌ترین آلبومهای ایرانی بوده است. نه تنها نظر مردم به این اثر هنری جلب شد بلکه منتقدان هم به این اثر توجه نشان دادند.

آلبوم فقط گوش کن

این آلبوم در اسفند سال 1393 منتشر شده و ششمین آلبوم این هنرمند است. در این آلبوم 15 قطعه قرار گرفته که ترانه سرایی قطعه ششم آن را ابراهیم منصفی بر عهده داشته است.

دیگه مشکی نمی‎پوشم

این آلبوم رضا صادقی در سال 90 منتشر و به گوش شنونده‌ها رسید. دیگه مشکی نمیپوشم آلبوم 12 این هنرمند است. خود رضا صادقی و انوشیروان تقوی آهنگسازی قطعات مختلف آلبوم را بر عهده داشتند. اگر شما هم به آثار رضا صادقی علاقه مند هستید، پیشنهاد میکنیم که قطعات این آلبوم را گوش دهید چرا که بسیار شنیدنی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها