از چه متونی در چاپ بنر تسلیت باید استفاده کرد؟

کد خبر: 1149402
از چه متونی در چاپ بنر تسلیت باید استفاده کرد؟

 

طراحی و چاپ بنر تسلیت، امروزه یکی از راههای بیان احساسات عمیق نسبت به درگذشت یک فرد و یا اطلاع رسانی فوت شخص توسط بنرها انجام می شود. بنرها جای خود را به تاج گل داده است و به نوعی افراد تسلیت و همدردی خود را با خانواده متوفی توسط بنر نشان می دهند. با توجه به موقعیت اجتماعی و فردی متوفی  در خانواده و دوستان نوع طراحی چاپ بنر تسلیت متفاوت می‌‍باشد. ازجمله مراکز مهم چاپ دیجیتال میتوان به مرکز چاپ دیجیتال کوثر پرینت ، ایران کوهن و چاپ متین نام برد. متن های مورد استفاده در بنرها نیز با توجه به این موارد ذکر شده متفاوت می‌باشد. در طراحی و چاپ بنر تسلیت موارد مشترکی وجود دارد. هنگامی که به ساخت بنر تسلیت توجه می‌کنید متوجه می‌شوید که  نقاط مشترکی در هر کدام یک از آنها وجود دارد از جمله:

  1. زمینه تمام طراحی و  چاپ بنر تسلیت از رنگ سیاه استفاده شده است
  2. متن نوشته ها درون یک قاب با طراحی های مختلف قرار می گیرد.

مهمترین تفاوت در طراحی و  چاپ بنر تسلیت متن هایی است که با توجه به شخص متوفی و احساس فرد ارائه دهنده آن تنظیم می شود.  اندازه بنر تسلیت در چاپ با توجه به محل نصب  سایزهای استاندارد و مشخصی دارد. قیمت چاپ بنر تسلیت با توجه به نوع طراحی و دستگاه چاپ بنر  می‌تواند متغیر باشد. بسیاری از طراحان بنر تسلیت خام را  در نمونه های متفاوت طراحی می کنند و هنگامی که نیاز به چاپ بنر تسلیت فوری باشد از این نمونه های آماده در اختیار مخاطب قرار می دهند.

دلایل استفاده از چاپ دیجیتال چیست؟

1- در چاپ با تعداد کم حتی یک برگه خیلی باصرفه تر است. به طور جدی هزینه چاپ شما پایین می آید حتی اگر کار شما تمام رنگی باشد. اما در چاپ افست مشتری ها همیشه مجبورند بیش از نیازشان چاپ کنند. هنوز هم بیشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر می دهند. برای چاپ دیجیتال کوثر میتوانید از لینک قبل استفاده کنید.

2- بروشورهای شرکتتان را می توانید با تعداد کم در زمان برنامه ریزی شده چاپ کنید. چاپ دیجیتال سرعت خیلی بالایی دارد، به طوریکه در یک سفر کاری در عرض چند دقیقه کارت ویزیت هایتان را فوری به چاپ برسانید.

3- می توانید بروشور یا خبرنامه هایی را برای بازارهای مختلف چاپ کنید و بعد از بررسی اثربخشی آن را به چاپ انبوه برسانید.

4- با تکنولوژی جدید "subset" چاپ دیجیتال می توانید داده های متغیر را روی کارت پستال ها و سایر فایل های خود تغییر دهید. با این روش می توانید بازاریابی را شخص به شخص انجام دهید. طوریکه محتوای هر یک از آن ها منحصر به فرد باشد. برای این که کارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصی تر باشد، قالب و برخی از محتوای آن ثابت و برخی متغیر هستند.

5- هر یک از مدیران فروش یا نماینده های شما می توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند که به شیوه خاص نام و نشانی و مخاطب مخصوص آن ها روی برگه ی چاپ شده باشد.

6- با چاپ دیجیتال هر چند ماه یکبار می توانید محتوای بروشور خود را بروزرسانی و چاپ کنید. برای مثال به جای اینکه 8000 نسخه را در یک سال به چاپ برسانید می توانید هر دو ماه یکبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشید.

7- با این روش دیگر از چاپ زیاد و غیرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهید داشت و به مقدار نیازتان چاپ می کنید

2

آیا کیفیت چاپ در چاپ افست پایین میاید؟

چاپ افست یک سیستم چاپ است که به دلیل مزایای ویژه ای که دارد سالهاست به عنوان برترین روش چاپ شناخته می شود. روش چاپ افست بدین گونه است که هر یک از چهار رنگ (قرمز، زرد، آبی و مشکی) به صورت کاملا جدا از هم، بسته به طرحی که روی زینک ساخته ‌شده است بر روی کاغذ چاپ می‌شوند. این سیستم چاپی قادر است انواع کاتالوگ، بروشور، پوستر، کارت ویزیت، کتاب، سربرگ، تراکت و …. را در تیراژ زیاد و با کیفیت بالا به چاپ برساند. برای چاپ افست کوثر پرینت به لینک قبل مراجعه کنید.

  1. چاپ افست از کیفیت فوق ‌العاده ای برخوردار می باشد.
  2. در این روش هیچ اثری از رد چاپ در کار به جا نمی ماند.
  3. در چاپ افست به دلیل کنترل ترکیب رنگ می‌توان کیفیت رنگ‌ها را تا درصد بالایی تضمین نمود.
  4. امکان اضافه کردن رنگ پنجم به دستگاه چاپ وجود دارد.
  5. رنگ هایی مانند طلایی، نقره‌ای، مسی، فسفری و … را می توان به چاپ رساند.
  6. در چاپ افست بر خلاف چاپ دیجیتال امکان چاپ بر روی انواع کاغذ موجود می باشد.
  7. در تیراژ های بالا قیمت بسیار پایین می آید و چاپ افست مقرون به صرفه می باشد.

در واقع کیفیت چاپ افست به عوامل زیادی بستگی دارد. در این متن به چند مورد از آن ها اشاره می نماییم:

سالم بودن ماشین چاپ

دقت و تجربه اپراتور

میزان حرارت محیط و رطوبت کاغذ

استفاده از مرکب با کیفیت

وجود زبان مشترک بین طراحی، لیتوگرافی و چاپخانه

این عوامل و بسیاری عوامل دیگر در کیفیت کار چاپی شما اثرگذار می باشند. به همین سبب است که چاپ نفیس و ایده آل در چاپ افست یک هنر به ‌شمار می‌رود و در واقع از عهده هر کسی بر نمی آید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها