قیمت گوشت سرسام آور شد/قیمت رسمی گوشت اعلام شد

کد خبر: 1150241

داده‌های مرکز آمار از وضع شاخص قیمت تولیدکننده در بخش گاوداری‌های صنعتی نشان می‌دهد تورم نقطه به‌نقطه تولید درآخرین دوره آمارگیری کاهش یافته است.

قیمت گوشت سرسام آور شد/قیمت رسمی گوشت اعلام شد

قیمت گوشت  در سال جدید با تغییرات زیادی روبرو بوده است. دولت برای کاهش قیمت گوشت تصمیم به راه اندازی مراکز عرضه گوشت دولتی کرده است. و در سطح شهر مراکزی وجود دارد که قیمت گوشت با نرخ مصوب به فروش می رسد. تلاش دولت برای کاهش قیمت گوشت ادامه دارد و هم چنین در حال پیدا کردن راهکار هایی است که قیمت گوشت به حد ثابتی برسد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به لزوم حمایت از تولید داخلی، گفت: این سازمان گوشت گوساله کیلویی ۱۱۵هزار تومان و گوشت گوسفند کیلویی ۱۰۰هزار تومان را در میادین میوه و تره‌بار و واحدهای صنفی توزیع می‌کند.​

داده‌های مرکز آمار از وضع شاخص قیمت تولیدکننده در بخش گاوداری‌های صنعتی نشان می‌دهد تورم نقطه به‌نقطه تولید درآخرین دوره آمارگیری کاهش یافته است. طبق این اطلاعات در فصل زمستان١٤٠٠ تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش گاوداری‌های صنعتی نسبت به فصل مشابه سال قبل به ٣٩.٧درصد رسید که در مقایسه با فصل قبل ١٠.٧واحد درصد کاهش داشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها