بیوگرافی سامان جلیلی + از کودکی تا شهرت

کد خبر: 1150320

 

اگر از دنبال کننده‎‌های موسیقی ایرانی باشید احتمالا بارها و بارها اسم سامان جلیلی را شنیده اید و می‎ دانید که کنسرت های این هنرمند از جمله شلوغ ترین هاست به طوری که بلیط های او در کسری از ساعت به فروش می رسد. او خواننده ی جوانی است که به احتمال زیاد آینده روشنی پیش رو دارد.

هنگامی که از موسیقی صحبت به میان می‌آید، اکثر افراد خصوصا افرادی که در سنین بالاتری هستند، افسوس کیفیت موسیقی‌های قدیمی را می‌خورند و اعتقاد دارند که موزیک‌های قدیمی پرمعنا و پرمفهوم تر بودند. شاید از یک دیدگاه این نظرات صحیح باشد. اما باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که خواننده‌های امروزی هم طرفداران زیادی دارند. این طرفداران بیشتر از طرفداران خواننده‌های قدیمی نباشد، کمتر هم نیست. در واقع الان قشر پیر و جوان به موسیقی‌های نسل جوان گوش می‌دهند و لذت می‌برند.

تولد ، تحصیلات و شروع به کار سامان جلیلی

سامان جلیلی متولد ۳ مرداد سال ۱۳۶۹ خورشیدی در کرج است. اما او اصالتا از شهر بابل استان مازندران است. او خواننده سبک پاپ است و گیتار و پیانو می‌نوازد. او علاوه بر خوانندگی به آهنگسازی و تنظیم نیز مشغول است.

او علاقه زیادی به موسیقی و خصوصا خوانندگی داشته است و هنگامی که ۱۶ ساله بود گیتار زدن را شروع کرده بود. خانواده و دوستان او همواره او را تشویق می‌کردند و از او خواسته بودند که این کار را حرفه‌ای دنبال کند. او در رشته معماری در دانشگاه آزاد درس می‌خواند اما پس از مدتی از درس خواندن انصراف داد و تصمیم گرفت که تمام تمرکز خود را روی موسیقی و خوانندگی بگذارد.

111

فعالیت حرفه‌ای خوانندگی در بیوگرافی سامان جلیلی

او در ابتدا به طور زیرزمینی فعالیت می‌کرد اما اولین آلبوم رسمی خود را تحت عنوان پرتگاه در ۵ شهریور سال ۱۳۹۳ منتشر نمود. او طی این چند سال فعالیت طرفداران خاص و پروپاقرص خود را یافته به طوری که هر حرکتی از او در فضای مجازی و دیگر موارد باعث واکنش‌های بسیاری می‌شود.

 

او همچنین اجراهای زنده زیادی داشته است و به نوعی می‌توان او را یکی از رکوردداران در این زمینه نامید. با این که در این مدت به خاطر برخی مسائل با یکی از تهیه کننده‌های تهران نتوانسته در تهران اجرای زنده داشته باشد، با این حال یکی از فعال‌ترین خواننده‌ها در این زمینه است.

222

اولین کنسرت سامان جلیلی

در ادامه بیوگرافی سامان جلیلی باید بگوییم که شباهت قابل توجهی بین صدای سامان جلیلی و صدای شادمهر عقیلی وجود دارد و او اعلام کرده است که شادمهر الگوی او در خوانندگی و انتشار موزیک جدید خود است.

اولین کنسرت او در ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در تهران و نمایشگاه میلاد اتفاق افتاد. دقیقا زمانی که او تنها ۲۳ سال داشت. همچنین سامان یکی از افرادی است که کنسرت‌های او در بهار سال ۹۴ لغو گردید.

منبع: https://beepmusic.org

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها