اعطای وام بانکی برای مستاجران | از ثبت نام وام بانکی جا نمانید

کد خبر: 1151246

وزیر راه و شهرسازی گفت: بین ۴۰ هزار تا ۷۰ هزار میلیارد تومان برای ودیعه مسکن برای دهک‌ها پایین پیش‌بینی کردیم که به زودی مردم می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند و قابل پرداخت است.

اعطای وام بانکی برای مستاجران | از ثبت نام وام بانکی جا نمانید

 وام بانکی  یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند. رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با اقدامات وزارتخانه برای بخش مسکن، اظهار داشت: در مورد بحث اجاره بسته اجاره بها تهیه شده و در ستاد تنظیم بازار تصویب شده است که به موجب آن در شهر تهران حد اکثر ۲۵ درصد افزایش را داریم.

وی عنوان کرد: بین ۴۰ هزار تا ۷۰ هزار میلیارد تومان برای ودیعه مسکن برای دهک‌ها پایین پیش‌بینی کردیم که به زودی در روزهای جاری مردم می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند و قابل پرداخت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها