انواع پی ال سی

کد خبر: 1151322
انواع پی ال سی

 

plc مخفف کلمه Programmable Logic Controller بوده و و نوعی کنترل کننده منطقی برنامه پذیر می باشد. این کنترل کننده امروزه نقش مهمی در مدیریت و برنامه ریزی بخش های صنعتی داشته و منجر به مدیریت بهتر فرایندها در این بخش می گردد. در این مقاله به معرفی معروف ترین برندهای پی ال سی در ایران می پردازیم.

PLC زیمنس

در 25 سال گذشته، نه تنها جهان بسیار تغییر کرده است، بلکه پی ال سی PLC زیمنس LOGO! همچنین از زمان تولد خود در سال 1996 تجربه‌های زیادی را کسب کرده است. LOGO به عنوان یک ماژول منطقی برای از بین بردن شکاف بین رله‌ها و کنترلرها طراحی و راه اندازی شد.

همه کاره

طیف وسیعی از برنامه های کاربردی ممکن برای PLC زیمنس LOGO! همه کاره تر از همیشه هستند: با عملکرد جدید Cloud خود به شما امکان دسترسی به اینترنت اشیا (IoT) را می‌دهد و مدل‌های کسب و کار جدیدی مانند نگهداری پیش بینی و نظارت بر داده‌های نیرو را امکان پذیر می‌کند. این رابط ارتباطی جدید امکانات بیشتری را به شما ارائه می‌دهد که هرگز تصورش را نمی‌کردید.

آسان و آینده نگر

باCloud و ایجاد داشبورد با استفاده از PLC زیمنس LOGO! ویرایشگر وب (LWE) برای کنترل و تجزیه و تحلیل داده‌ها کار شما بسیار آسان است. شروع به کار به لطف نرم افزارهای مهندسی بصری، کیت های شروع و جلسات آموزشی رایگان مبتنی بر وب، کار بسیار خوبی است. سازگاری رو به پایین تضمین می کند که حتی PLC زیمنس LOGO! های قدیمی را می‌توان با جدیدترین نرم افزار برنامه ریزی کرد.

قابل گسترش

با نسخه جدید LOGO! می‌توانید برنامه‌های موجود را گسترش دهید تا قابلیت‌های Cloud را شامل شود و برای مثال، وب سرور خود را به Cloud منتقل کنید. می توانید تا هشت ماژول پایه را با یکدیگر یا با کنترلرهای SIMATIC و HMI شبکه کنید. PLC زیمنس LOGO! می‌تواند با استفاده از ماژول‌های توسعه و ماژول‌های ارتباطات گسترش پیدا کند.

 PLC دلتا

پس از راه‌اندازی اولین PLC‌های سری DVP برای برنامه‌های اتوماسیون صنعتی، دلتا به ارائه محصولات نوآورانه‌تر که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند و نیازهای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را برآورده می‌کند، اختصاص داده است. انواع  PLC دلتا طیف گسترده‌ای از کنترلرها و ماژول ها را ارائه می‌دهند که همگی دارای عملکرد بالا، عملکردهای متعدد و ابزارهای ویرایش برنامه کارآمد هستند. شرکت دلتا علاوه بر نرم افزار برنامه نویسی کاربرپسند و سرعت اجرای سریعتر، راه‌حل‌های کامل صنعتی، راه حل های کنترل حرکت و راه حل های فیلدباس صنعتی را با سری جدید PLC دلتا ارائه می‌دهد.

دلتا همچنین PLC های خود را با محصولات اتوماسیون صنعتی ادغام می‌کند تا راه‌حل‌های کامل را برای کاربردهای میدانی مختلف ارائه دهد. دلتا به عنوان قابل اعتمادترین شریک ، وقف ایجاد ارزش برای مشتریان خود است.

PLC باریک با کارایی بالا مدل DVP-SV2

مدل سطح بالا از سری DVP-S با ظرفیت های برنامه و ثبت داده های بزرگتر برای برنامه های کاربردی تر و پیچیده تر و با کنترل حرکت عالی تولید شده است. خروجی پالس پرسرعت آن دارای 4 محور خروجی پالس 200 کیلوهرتز است.

PLC دلتا مدل DVP-SV2 پشتیبانی از 4 شمارنده سخت افزاری 200 کیلوهرتز با سرعت بالا را دارد. دستورالعمل های مختلف کنترل حرکت برای دستیابی به کنترل موقعیت یابی با سرعت بالا و با دقت بالا برای ماشین های برچسب زنی، ماشین های بسته بندی، ماشین های چاپ و کاربردهای بیشتر در این مدل جا شده‌اند.

PLC دلتا مدل DVP-SV2 تابع کنترل حرکت درون یابی خطی / قوس است. تا 16 نشانگر وقفه خارجی را فراهم می کند و حفاظت کامل از برنامه را ارائه می‌دهد.عملکرد پشتیبان‌گیری خودکار از، از دست رفتن برنامه و داده‌ها حتی در صورت تمام شدن باتری جلوگیری می‌کند. عملکرد پشتیبان ثانویه یک نسخه اضافی از برنامه‌ها و داده‌ها را برای افزایش ایمنی برنامه ذخیره می کند.

PLC دلتا تا 4 سطح حفاظت از رمز عبور از برنامه‌های منبع و مالکیت معنوی شما محافظت می کند ماژول های سری DVP-S (سمت چپ و راست) را پشتیبانی می کند.عملکرد عملیاتی برجسته PLC دلتا مدل DVP-SV2 این است که پردازنده های دوگانه 32 بیتی CPU + ASIC از عملیات ممیز شناور پشتیبانی می کنند و حداکثر سرعت اجرای دستورالعمل های اصلی آن 0.24μs است.

استانداردSlim PLC  مدل DVP-SS2

PLC دلتا مدل  DVP-SS2مدل اقتصادی و جمع و جوری است. CPU آن  32بیتی است که برای پردازش با سرعت بالا مناسب است. حداکثر سرعت اجرای دستورات اولیه PLC دلتا مدل  DVP-SS2 0.35 میکرو ثانیه است. پورت‌های داخلی آن RS-232 و RS-485 (Master/Slave) است. از پروتکل استاندارد Modbus ASCII / RTU و پیوند PLC پشتیبانی می‌کند.

PLC پیشرفته اسلیم مدل DVP-SS2 DVP-SA2

مدل پیشرفته از درون یابی 2 محوره پشتیبانی می‌کند.CPU آن  32بیتی است که برای پردازش با سرعت بالا مناسب است. ثبت داده‌ای 10 هزار کلمه‌ای دارد. حداکثر سرعت اجرای دستورات اولیه آن 0.35 میکرو ثانیه.

PLC پیشرفته اسلیم مدل DVP-SS2 DVP-SA2 1 پورت داخلی RS-232 و 2 پورت RS-485 (Master/Slave) دارد. از پروتکل استاندارد Modbus ASCII / RTU و عملکرد پیوند PLC پشتیبانی می‌کند.

بدون نیاز به باتری؛ عملکرد RTC به مدت 15 روز پس از خاموش شدن کار می‌کند. پشتیبانی از ماژول های سری DVP-S (سمت چپ و راست) دارد. از درون یابی خطی و قوس 2 محوره پشتیبانی می‌کند.

4 نقطه خروجی پالس پرسرعت: 100 کیلوهرتز / 2 نقطه، 10 کیلوهرتز / 2 امتیاز و 8 نقطه ورودی پالس پرسرعت: 100 کیلوهرتز / 2 نقطه، 10 کیلوهرتز / 6 نقطه، 1 مجموعه فاز A/B 50 کیلوهرتز دارد.

PLC فتک

انواع PLC فتک جمع و جور و مقرون به صرفه در سری‌های مختلف است. PLC فتک سری FBS انعطاف پذیرترین سری با واحدهای پایه از 10 I / O تا 60 I / O است. این سری را می توان تا 640 I / O به عنوان ورودی و خروجی دیجیتال، ورودی و خروجی آنالوگ و ماژول های خاص افزایش داد. دما، سلول توزین، صدا، پتانسیومتر یا ماژول های ترکیبی از ویژگی‌های آن است. ماژول های CPU دارای ورودی ها و خروجی های استاندارد با سرعت بالا و وقفه / PWM هستند. برای خرید این محصول با نمایندگی پی ال سی فتک تماس بگیرید.

این دستگاه می تواند تا 5 پورت را مدیریت کند که می تواند ترکیبی از Serial RS232 / 485، CanOpen، EtherCat، Modbus TCP / IP باشد. PLC فتک دارای یک ماژول کنترل موتور داخلی است که در آن می توان حداکثر 4 محور را به عنوان پالس / جهت کنترل کرد.

قابلیت شبکه سازی تا 250 PLC به عنوان Master Slave. منبع تغذیه داخلی، ولتاژ اتصال 230vac یا 24  را به راحتی پشتیبانی می‌کند. با WinProladder برنامه ریزی شده است که دیدن و شروع با آن آسان است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها