دیزل ژنراتور چیست؟

کد خبر: 1151334
دیزل ژنراتور چیست؟

 

ژنراتورها وسایل مفیدی هستند که برق را بدون نیاز به دسترسی به شبکه برق تامین می‌کنند. آنها می‌توانند به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای کارگاه‌ها، خانه‌ها و مشاغل عمل کنند و سیستم های حیاتی را هنگامی که برق قطع می شود، فعال نگه می دارند. در ادامه به بررسی موتور برق، دیزل ژنراتور و معرفی دو دیزل ژنراتور ولووپنتا و بالدوین می‌پردازیم.

ژنراتور یا موتور برق

ژنراتورها با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی با استفاده از موتور، دینام و منبع سوخت خارجی کار می‌کنند. ژنراتورهای مدرن بر اساس اصل القای الکترومغناطیسی کار می‌کنند، اصطلاحی که مایکل فارادی زمانی که کشف کرد هادی در حال حرکت در میدان مغناطیسی می‌تواند بارهای الکتریکی ایجاد و هدایت کند، ابداع شد. درک نحوه عملکرد ژنراتورها می‌تواند به شما در شناسایی مشکلات، انجام تعمیر و نگهداری معمول و انتخاب موتور برق مناسب برای مطابقت با نیازهای خاص شما کمک کند.

ژنراتور، ماشینی که انرژی مکانیکی را به برق برای انتقال و توزیع از طریق خطوط برق به مشتریان خانگی، تجاری و صنعتی تبدیل می‌کند. ژنراتورها مانند دیزل ژنراتورها همچنین نیروی الکتریکی مورد نیاز برای خودروها، هواپیماها، کشتی ها و قطارها را تولید می‌کنند. توان مکانیکی یک موتور برق معمولاً از یک شفت در حال چرخش به دست می‌آید و برابر است با گشتاور شفت ضرب در سرعت چرخشی یا زاویه‌ای (سرعت). نیروی مکانیکی ممکن است از منابع مختلفی حاصل شود: توربین‌هایی که با آب، باد، بخار یا گاز کار می‌کنند. موتورهای بنزینی؛ یا دیزل ژنراتورها.

تقریبا تمام ژنراتورهایی که برای تامین شبکه های برق استفاده می‌شوند مانند دیزل ژنراتورها، جریان متناوب تولید می‌کنند که قطبیت را در یک فرکانس ثابت معکوس می‌کند (معمولاً 50 یا 60 سیکل یا معکوس دو برابر در هر ثانیه). از آنجایی که تعدادی از ژنراتورها به یک شبکه برق متصل هستند، برای تولید همزمان باید در فرکانس یکسانی کار کنند. بنابراین آنها به عنوان ژنراتور سنکرون یا در برخی زمینه ها آلترناتور شناخته می شوند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

موتور آماده به کار یک حفاظت است. موتور برق و دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای کاهش فشار وجود دارد، تا وقتی برق نباشد، چیزها را در حرکت نگه دارد. بنابراین، می تواند یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی باشد که می‌خواهید انجام دهید. موتورهای آماده به کار ولوو پنتا قابلیت اطمینان و آرامش خاطر را برای شما فراهم می‌کنند و به شما امکان می‌دهند به طور کامل بر روی سایر بخش های کسب و کار خود تمرکز کنید.

پذیرش بار بالای دیزل ژنراتور ولووپنتا

با دیزل ژنراتور ولوو پنتا در حالت آماده به کار، شما می‌توانید در ثانیه‌ای که دستگاه شروع به کار کند، به توان خروجی کامل دسترسی داشته باشید. در شرایط اضطراری، موتورهای ولوو پنتا به شدت آزمایش شده و آزمایش شده در توانایی خود برای راه اندازی فوری و ارائه فوراً پذیرش بار کافی عالی هستند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا قابلیت اطمینان و اثبات شده

دیزل ژنراتور ولوو پنتا تحت سخت‌ترین شرایط برای اطمینان از قابلیت اطمینان آن‌ها، بدون توجه به خواسته‌ها، به‌دقت آزمایش شده‌اند. طراحی مستحکم نصب و نگهداری را تسهیل می کند و آرامش شما را بیشتر می کند. همه موتورهای تولید برق ما با استفاده از بالاترین استانداردهای کیفیت تولید شده اند و از قدرت پایدار و قابل اعتماد برای زمانی که واقعاً اهمیت دارد اطمینان حاصل می کنند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

راه اندازی استندبای شما با م دیزل ژنراتور ولوو پنتا باید از نظر نصب، مراقبت و نگهداری تا حد ممکن نیاز کمتری داشته باشد. برای این منظور، مزایایی مانند فواصل 1000 ساعته تعویض روغن، معماری بهینه موتور و خدمات پس از فروش جهانی و در دسترس بودن پشتیبانی باعث راحتی بیشتر و همچنین صرفه جویی در هزینه به کار شما می شود.

نصب و راه اندازی ساده

Volvo Penta موتورهای آماده به کار را ارائه می‌دهد که با مراحل قانون انتشار از مرحله II تا مرحله V مطابقت دارند. صرف نظر از مرحله انتشار، دیزل ژنراتور ولوو پنتا دارای یک پلت فرم مشترک با ردپای موتور یکسان هستند. این بدان معنی است که به غیر از اشتراک قطعات یدکی، از اشتراک نصب جهانی نیز بهره‌مند می شوید. از آنجایی که موتور به صورت یکپارچه تحویل داده می شود، حمل و نقل آسان تر می‌شود و نیازی به چندین مرحله نصب نیست.

دیزل ژنراتور بادوین

از ساخت موتورهای دریایی از سال 1918 تا عرضه موتورهای PowerKit در سال 2017، بودوئن به طور مداوم عرضه محصولات خود را برای برآوردن آخرین نیازهای بازار و مشتریان تقویت کرده است. با تکیه بر این قرن موفقیت دیزل ژنراتور بادوین چین پیشرو در صنعت، سال 2020 شاهد عصر جدیدی است که با چالش های جدید روبرو می‌شود.

در دنیای امروز، کاربران برق به سیستم‌های تولید برق قوی و مقرون‌به‌صرفه نیاز دارند که می‌توانند به استانداردهای روزافزون انتشار جهانی کمک کنند. بادوین مفتخر است اعلام کند که PowerKit اکنون می‌تواند با موتورهای قابل اعتماد، مقرون به صرفه و کم آلایندگی به این چالش پاسخ دهد.

دیزل ژنراتور بادوین برای چندین کاربرد

اپراتورها به دنبال راه‌حل‌های انرژی پایدارتر و مولد هستند و سیستم‌های تولید همزمان، که سیستم‌های ترکیبی حرارت و برق (CHP) نیز نامیده می‌شوند، که همزمان انرژی الکتریکی و حرارتی را از یک منبع سوخت تولید می‌کنند، در نظر گرفته‌اند. تولید همزمان نه تنها بازدهی بالاتر و کاهش هزینه های عملیاتی را به همراه دارد، بلکه به کاربران کمک می کند تا استانداردهای آلایندگی را رعایت کنند و در برخی کشورها اعتبار کربن کسب کنند که می تواند برای جبران انتشار گازهای گلخانه ای مورد استفاده قرار گیرد. PowerKit Gas با دیزل ژنراتور بادوین چابک آماده ادغام با سیستم های CHP به تماس پاسخ می‌دهد.

علاوه بر این، تمام موتورهای گاز طبیعی جدید برای عملکرد قوی طراحی شده اند، حتی زمانی که از منابع سوخت با کیفیت متغیر استفاده می‌کنند. نفت و گاز خشکی، پروژه‌های تولید مشترک (گلخانه‌های صنعتی و تصفیه خانه‌های زباله) و کارخانه‌های بطری‌سازی، تنها برخی از کاربردهای ایده‌آل برای محدوده PowerKit Gas هستند. از آنجایی که ذخیره سوخت همیشه در محل مورد نیاز نیست، دیزل ژنراتور بادوین همچنین راه حل ایده آلی برای کاربردهایی مانند سوپرمارکت ها و کارخانه‌های صنعتی هستند که می توانند مستقیماً به منبع گاز اصلی متصل شوند. همه یک شریک عالی برای زیرساخت های انرژی تجدیدپذیر هستند، زیرا قابلیت اطمینان عملیاتی آنها می‌تواند متناوب بودن این منابع تولید برق را متعادل کند.

سخن آخر

شرکت دیزل ژنراتور کاشانی در کار فروش و خدمات پس از فروش و همچنین تعمیرات دیزل ژنراتور، موتور برق بنزینی، موتور دیزل و ... خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه kashanico.com به فروش انواع معتبرترین برندهای دیزل ژنراتور و موتوربرق مشغول است. شما می‌توانید خرید راحتی از سایت کاشانی داشته باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها