نکاتی برای ست کردن انواع لباس با رنگ آبی

کد خبر: 1151342
نکاتی برای ست کردن انواع لباس با رنگ آبی

 

در کمد لباس اکثر افراد، آبی یک رنگ اجتناب ناپذیر است. بسیاری از مردم می‌گویند رنگ آبی رنگ مورد علاقه آنهاست. این نماد قابلیت اطمینان، ثبات و اعتماد، اقتدار و قدرت است. صنعت پوشاک مردانه عاشق رنگ آبی است. از تیره‌ترین و عمیق‌ترین لباس‌های دریایی گرفته تا کم رنگ‌ترین پیراهن‌های آبی آسمانی. و دلیل خوبی دارد. این رنگ همه کاره است، در هر رنگ پوستی زیبا به نظر می‌رسد، و با وجود تناژهای مختلف انتخابی به خوبی با چرم قهوه‌ای کفش و کمربند هماهنگ می‌شود. این رنگ شیک و خاص است. اگر از تاثر رنگ‌ها روی بدن اطلاع دارید و می‌خواهید هرچه بیشتر تاثیرگذار باشید همراه با باشید.

انتخاب آبی برای کمد لباس شما

انتخاب رنگ شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما یکی از آنها رنگ پوست شما است. رنگ پوست‌های گرم باید از آبی و رنگ‌های سرد مشابه اجتناب کنند. اگر رنگ پوست سردی دارید، می‌توانید آبی بپوشید. با این حال، اگر رنگ آبی را دوست دارید و رنگ پوست شما گرم است، باید از تناژ گرمتر آبی استفاده کنید. تناژی که نزدیک به بنفش در چرخه رنگ است تناسب بیشتری با رنگ پوست شما دارد. رنگ آبی را می‌توانید با اکسسوری‌های نقره ست کنید. اکسسوری‌های طلایی رنگ ممکن است استایل‌تان را بهم بریزند. یک مدل دستبند نقره مردانه را با کت و شلوار رسمی تصور کنید. این استایل مردان شیک است. همچنین انگشتر فیروزه به دلیل هماهنگی با رنگ آبی عالی خواهد بود، همچنین می‌توانید درباره معنا و مفهوم این سنگ بیشتر بخوانید.

سرمه‌ای و مشکی

می‌توانید آبی سرمه‌ای را با مشکی بپوشید. در حالی که برخی ممکن است بگویند هرگز نباید این دو رنگ کنار هم باشند، ما معتقدیم که این دو رنگ ترکیبی عالی برای تقویت کمد لباس شما است، شاید به این دلیل که به نظر می‌رسد بسیاری از افراد در اداره و محل کار نمی‌توانند از پوشیدن این دو رنگ دست بکشند. مشکی و سرمه‌ای رنگ‌های غالب در کمد لباس مردانه هستند. هر دو رنگ جذاب هستند و تقریباً با هر چیزی که تصور کنید به خوبی جفت می‌شوند.

آبی با لباس نارنجی

نارنجی برای بسیاری از افراد یک رنگ ترسناک است، اما زمانی که به درستی استفاده شود، می‌تواند یک شاهکار باشد. نارنجی و آبی وقتی با هم پوشیده می‌شوند، ترکیبی شگفت انگیز را پدید می‌آورند. هنگامی استفاده این دو به صورت  همزمان درخشندگی آنها زیبایی آنهاست و می‌تواند بسیار قدرتمند باشد. برای ظاهری ظریف‌تر، می‌توانید آبی سروله را با نارنگی ست کنید یا آبی تیره یا سرمه‌ای را انتخاب کنید تا از شدت رنگ نارنجی بکاهید. این استایل به اندازه‌ای متفاوت و خاص است که استفاده از اکسسوری‌هایی مانند انواع پیرسینگ زنانه باعث چشمگیرتر شدن آن خواهد شد. گوشواره‌های استیل و میخی و سایر اکسسوری‌های خاص با این استایل جذاب خواهد بود.

آبی و خاکستری با کت و شلوار و کراوات

2

ساده ترین راه برای هماهنگ کردن آبی و خاکستری این است که این دو را در ترکیب کت و شلوار و کراوات ست کنید. معمولاً گفته می‌شود که وقتی مردی برای اولین بار وارد دنیای کاری می‌شود باید با کت و شلوار آبی سرمه‌ای شروع کند. استفاده از کراوات خاکستری با این کت و شلوار سرمه‌ای راهی مطمئن برای کسب امتیاز استایل است. کت و شلوار دومی که یک مرد باید هنگام خرید برای کمد لباس اداری خود به یاد داشته باشد، کت ذغالی و شلوار سرمه‌ای است. در اینجا توصیه‌ها بین خاکستری متوسط ​​و زغالی متفاوت است.

آبی با زرد و سبز

زرد رابطه جالبی با آبی دارد. شاید سالیانه آن را با سایه‌های خاصی از زرد، عمدتاً زرد خردلی و کره‌ای، همراه با آبی عمیق‌تر یا آبی سرولن دیده باشید. همچنین، می‌توانید رنگ‌های سفید یا آبی بیشتری را به لباس اضافه کنید. همچنین آبی و سبز استایل جالبی به همراه زرد می‌سازند. استایل شاد، خاص و بسیار چشمگیر که هرجایی مشابه آن را نخواهید دید.

آبی و سبز

3

این ترکیب رنگ یکی از محبوب ترین‌ها است. ظاهرا سبز خمیری آهکی با آبی بسیار محبوب است و همچنین سبز نعنایی. این رنگ‌ها در کنار هم بسیار زیبا به نظر می‌رسند و همیشه می‌توانید آنها را با رنگ سفید یا خاکستری متعادل کنید.

لباس آبی و سفید

اگر در مورد استایلی مطمئن نباشیم بهتر است به رنگ سفید روی آوریم و این ترکیب خوبی است. با این حال رنگ سفید، با تناژ روشن‌تر آبی، فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در قسمت‌های دیگر لباس مانند کفش و کیف با رنگ بازی کنید، اما حتی یک لباس کاملا سفید و آبی نیز جالب به نظر می‌رسد.

لباس آبی با قرمز

منظور نا از قرمز تمام تناژهای مختلف قرمز است. این یک جفت رنگ پیچیده است و شما باید آبی را با قرمز به درستی هماهنگ کنید. درواقع باید رنگ‌ها را به دقت انتخاب کنید. هماهنگ کردن قرمز با آبی سلطنتی یک خلاقیت خاص و دیدنی است و آنها در کنار هم زیبا هستند. برای دستیابی به ظاهری ظریف تر، می‌توانید از قرمزهای تمشکی یا قرمزهایی آلبالویی استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از رنگ قرمز در لباس خود برای لوازم جانبی، کیف یا کفش استفاده کنید و شلوار جین و کت جین آبی به تن کنید.

لباس آبی با رنگ های بژ و قهوه ای

رنگ‌های خنثی و قهوه‌ای معمولاً گزینه‌ای مطمئن برای اکثر افراد هستند و با رنگ‌های سرمه‌ای واقعاً زیبا به نظر می‌رسند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با رنگ‌های آبی آسمانی یا تناژ تیره‌تر و عمیق‌تر آبی استفاده کنید.

ترکیب رنگ آبی با سایر رنگ‌ها نیاز به مطالعه دایره رنگ و رنگ‌های متضاو و مکمل دارد. با مطالعه این دایره به طور کامل می‌توانید به درستی استایل خاص خود را با استفاده از این رنگ جذاب برای هر فصلی طراحی کنید.

نویسنده: سارااقبالی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها