قیمت بنزین از این تاریخ گران می شود | رشد چند درصدی قیمت بنزین

کد خبر: 1153535

رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال بنزین گران نمی‌شود از نظارت دقیق بر اخذ مالیات بر ۲ میلیون خانه خالی متعلق به افراد ثروتمند در کشور خبر داد.

قیمت بنزین از این تاریخ گران می شود | رشد چند درصدی قیمت بنزین

پورمحمدی قیمت بنزین را در گفتگویی برابر با بیست هزار تومان اعلام کرده و گفته است بنزین در این شرایط به قیمت سه هزار تومان به مردم فروخته می‌شود. تغییر قیمت بنزین از سال ۱۳۵۷ تا کنون، همواره با حساسیت‌های فراوانی از سوی دولت و مجلس و مردم صورت گرفته است و در مواردی تغییر قیمت بنزین به اعتراضات خیابانی نیز منجر شده است.آبان ماه سال ۱۳۹۸، نزدیکترین تجربه تغییر قیمت بنزین است که با اتفاقات بسیار ناراحت کننده‌ای برای افکار عمومی و جامعه ایران همراه بود. حالا، اما زمزمه افزایش قیمت بنزین یا به عبارت دیگر تغییر روند تخصیص یارانه بنزین منتشر شده است و همین امر نشان می‌دهد دولت سیزدهم برای تغییر معادلات در این حوزه گام برداشته است.

ابراهیم رضایی در حاشیه نشست با اصحاب رسانه به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و گرانی‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

وی افزود: در طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها، قرار بود فقط چهار قلم کالا گران شود ولی اکنون خیلی از کالاها را شامل شده و نمایندگان پیگیر موضوع هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها