وام زنان خانه دار | وام 100 میلیونی بانک سینا با شرایط فوق العاده

کد خبر: 1153681

​بانک سینا به منظور توانمندسازی و کمک به اقتصاد خانواده، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به بانوان درقالب طرح آذین را در دستور کار قرار داده است.این وام قرض الحسنه است و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. تنها این تسهیلات کارمزد 4 درصدی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 84 ماه اعلام شده است.

وام زنان خانه دار | وام 100 میلیونی بانک سینا با شرایط فوق العاده

وام زنان خانه دار  | دولت در جدید ترین اقدام خود برای زنان خانه دار تسحیلاتی را در نظر گرفته است که در قالب وام زنان خانه دار ارائه می شود. باز پرداخت وام زنان خانه دار برای سهولت کار خانواده ها به صورت طولانی مدت است. اما وام زنان خانه دار به بعضی از خانوم ها پرداخت می شود. در ادامه به جزئیات طرح وام زنان خانه دار می پردازیم.

به گزارش کاماپرس، این وام خوداشتغالی نیازمند داشتن حساب قرض الحسنه است. یعنی متقاضی یا باید در یکی از شعب بانک سپه، سپرده قرض الحسنه داشته باشد یا آن را افتتاح کند. اما متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و سند ملکی هم داشته باشند. اگر متقاضیان خواهان 30 میلیون تومان وام قرض الحسنه خود اشتغالی باشند، داشتن ضامن کافی است. برای وام 50 میلیون تومانی خوداشتغالی هم باید دو ضامن معتبر به بانک ارائه شود. اما افرادی که خواهان 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه خوداشتغالی هستند، باید علاوه بر ارائه ضامن‌های معتبر، سند ملکی هم داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها