خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت | ثبتنام سهام عدالت برای جاماندگان به کجا رسید

کد خبر: 1154487

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص جاماندگان سهام عدالت که زیر پوشش این سازمان قرار دارند، گفت: همه مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی دارای سهام عدالت خواهند شد.

خبر مهم برای جاماندگان سهام عدالت | ثبتنام سهام عدالت برای جاماندگان به کجا رسید

 ریاست جمهوری احمدی نژاد) به برخی از مشمولان داده شده است. اما برخی از مشمولان هستند که این سهام عدالت را دریافت نکرده و به نحوی از ثبتنام سهام عدالت جا ماندند. افرادجاماندگان سهام عدالت به زودی می توانند ثبتنام جدید خود را انجام دهند. اما متاسفانه هنوز زمان دقیقی بسهام عدالت بنابر نظر دولت نهم (رای ثبتنام جاماندگان سهام عدالت مشخص نشده است. اخرین خبر مربوط به سهام عدالت متوفان و انتقال آن به خانواده هایشان را بخوانید.

سید مرتضی حسینی با بیان اینکه همه مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی دارای سهام عدالت خواهند شد، گفت: طبق قانون سهام عدالت باید با اولویت اقشار ضعیف و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی به افراد تعلق گیرد، در این مورد سازمان بهزیستی جلسه‌ای را با سازمان خصوصی برگزار و آمارها را در این زمینه به روز رسانی کرد و بر این اساس همه مددجویان سازمان بهزیستی سهام عدالت می‌گیرند.

به نقل از مشرق، وی با بیان اینکه ۶ میلیون و ۹۲۸ هزار مددجو زیر پوشش سازمان بهزیستی قرار دارد، افزود: این درحالیست که حدود ۷۰ درصد از این افراد (چهار میلیون و ۸۰۶ هزار نفر) در حال حاضر سهام عدالت دارند و حدود ۲ میلیون و ۲۵ هزار نفر، جزو جاماندگان سهام عدالت هستند یا قبلا زیر پوشش سازمان بهزیستی نبوده‌اند که باتوجه به پیگیری‌های انجام شده همه این افراد سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها