مهران مدیری از تلویزیون خداحافظی کرد | ممنوع الکار شدن مهران مدیری

کد خبر: 1154759

در روزهای گذشته، اخباری از کنار گذاشته شدن احتمالی سه مجری شاخص رسانه ملی شنیده شده که به نظر می‌رسد چندان دور از واقعیت نیست.

مهران مدیری از تلویزیون خداحافظی کرد | ممنوع الکار شدن مهران مدیری

مهران مدیری یکی از بهترین کارگردان های طنز ایران است که مجموعه هایی مانند پاورچین و برره و قهوه تلخ نمونه ای بسیار مشخص از هنرمندی اوست. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی بینظیر و بازیگری حرفه ای، مهارت زیادی هم در مجری گری دارد.مهران مدیری چند سالیست برنامه ی دورهمی را اجرا میکند که مخاطبان بسیار زیادی دارد.تسلط مهران مدیری در مجری گری بسیار قابل ستایش است.مهران مدیری دو فرزند دارد و دختر مهران مدیری فوق العاده شباهت زیادی به او دارد. 

ظاهرا مدیران تازه صداوسیما قصد دارند مهران مدیری، رضا رشیدپور و احسان علیخانی را از دایره مجریان و برنامه‌سازان تلویزیون حذف کنند و برنامه‌های آن‌ها را با مجریانی دیگر روی آنتن ببرند. اگرچه مدیران شبکه سه سیما ترجیح دادند در برابر این اخبار نیز سکوت پیشه کنند و شفاف‌سازی انجام ندهند، اما محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما به این ماجرا پاسخ داد.

این اظهارنظر مشابه واکنشی است که خوشرو ۲ ماه پیش درباره تغییر مجری «کتاب باز» مطرح کرد. او در آن زمان نیز دقیقا عبارت «ارتقای فرم و محتوا» را به کار برد، اما استفاده نکردن از حضور سروش صحت را تکذیب نکرد؛ صحبتی که تأیید تلویحی ادامه «کتاب باز» بدون صحت تعبیر شد. در هر دو مورد، به نظر می‌رسد اگر قرار بر حفظ مجری «کتاب باز» و «دورهمی» بود، مدیر شبکه نسیم، اخبار تغییر آن‌ها را به صراحت تکذیب می‌کرد، اما تأکید بر حفظ برنامه، بدون اظهارنظر درباره مجری، شائبه تغییرات را تقویت می کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها