جدال دولت و مجلس بر سر حقوق بازنشستگان | سرانجام حقوق بازنشستگان چه می شود؟

کد خبر: 1156750

به دنبال مهلت یک هفته‌ای هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس خطاب به دولت برای ابطال مصوبه افزایش ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، روزگذشته شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد که هیات تطبیق مجلس از جایگاهی برای ابطال مصوبه هیات وزیران درباره افزایش حقوق بازنشستگان برخوردار نیست.​

جدال دولت و مجلس بر سر حقوق بازنشستگان | سرانجام حقوق بازنشستگان چه می شود؟

حقوق بازنشستگان همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است. حقوق بازنشستگان برای سال 1401 ، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. بازنشستگان جدیدا خواستار رسیدگی بشتر به مسئله افزایش حقوق در لایحه بودجه هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.حال با افزایش حقوق بحث دریافت مالیات از حقوق بازنشستگان بر سر زبان ها افتاده است.در ادامه آخرین خبر از حقوق بازنشستگان را میخوانید.

جدال میان مجلس و دولت برسر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بالا گرفته است. در شرایطی که روز دوشنبه هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین مجلس در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان، یک هفته به دولت فرصت داد تا نسبت به اصلاح مصوبه خود در مورد افزایش ۱۰درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کند، روز گذشته شورای اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد که هیات تطبیق مجلس از جایگاهی برای ابطال مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان برخوردار نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها