وام بانکی با سود تنها 5 درصد | دریافت وام بانکی با مبلغ شگفت انگیز

کد خبر: 1156880

محمود شایان؛ مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با ایبِنا: قبلاً تمام تسهیلات مسکن روستایی ۵ درصد بود که مابه‌التفاوت بین ۵ درصد تا ۱۸ درصد را دولت پرداخت می‌کرد که برای روستاییان برای نوسازی و بازسازی مسکن خیلی خوب بود.

وام بانکی با سود تنها 5 درصد | دریافت وام بانکی با مبلغ شگفت انگیز

 وام بانکی یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند.

به گزارش بانک اول محمود شایان؛ مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با ایبِنا: قبلاً تمام تسهیلات مسکن روستایی ۵ درصد بود که مابه‌التفاوت بین ۵ درصد تا ۱۸ درصد را دولت پرداخت می‌کرد که برای روستاییان برای نوسازی و بازسازی مسکن خیلی خوب بود.در دوره جدید، با ورود شخص رئیس جمهور به این موضوع، ایشان دستور دادند که تسهیلات روستایی طبق روال گذشته با نرخ ۵ درصد اعطا شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها