خبر خوش برای متقاضیان نهضت ملی مسکن | آخرین جزئیات از ساخت نهضت ملی مسکن

کد خبر: 1157655

​مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در تعدادی از استان ها، بررسی خاک زمین اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن به این آزمایشگاه ارجاع شده تا کیفیت آن مورد بررسی قرار گیرد.

خبر خوش برای متقاضیان نهضت ملی مسکن | آخرین جزئیات از ساخت نهضت ملی مسکن

نهضت ملی مسکن طرحی برای اقشار با درآمد پایین است. نهضت ملی مسکن برای کسانی است که شرایط خاصی را همچون بیوگی، اعتیاد و ... داشته باشند. نهضت ملی مسکن می تواند برای خارجیان مقیم در کشور مانند افغان ها که شرایط زندگی در کشور را ندارند نیز مناسب باشد. نهضت ملی مسکن از طرح هایی است که دولت آن را به صورت پروژه در برخی اراضی اجرا می کند. افراد زیادی در جامعه برای ثبت نام نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در تعدادی از استان ها، بررسی خاک زمین اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن به این آزمایشگاه ارجاع شده تا کیفیت آن مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر مجید کیانپور مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به روش‌های نوین بررسی رویه آسفالت جاده‌ها، هزینه‌های نگهداری بعضاً تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد به خصوص که منابع مالی ما محدود است و باید در جاهایی که ضرورت دارد، برای بهسازی معابر و شریان‌های اصلی هزینه شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها