شگفتانه رئیسی به حساب این افراد | یارانه معیشتی جاماندگان قابل برداشت شد؟

کد خبر: 1158219

​یارانه‌بگیران بیستم این ماه هم می‌توانند منتظر دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشند. البته ۹ دهکی که از اردیبهشت ماه به بعد مشمول کمک معیشتی دولت شده‌اند. اما یارانه معترضان چه می‌شود؟

شگفتانه رئیسی به حساب این افراد | یارانه معیشتی جاماندگان قابل برداشت شد؟

پرداخت یارانه معیشتی تجمیعی تصویب شده است. یارانه معیشتی ترکیبی است از چند یارانه که مجلس تصویب کرده است. یارانه معیشتی جدید به ۶۰ میلیون ایرانی برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. میزان افزایش یارانه معیشتی در سال آینده را در ادامه این خبر می خوانید. یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

یارانه‌بگیران بیستم این ماه هم می‌توانند منتظر دریافت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشند. البته ۹ دهکی که از اردیبهشت ماه به بعد مشمول کمک معیشتی دولت شده‌اند. اما یارانه معترضان چه می‌شود؟

،به گزارش بانک اول  مقامات دولتی در چند روز گذشته مدام تاکید کرده‌اند که زیرساخت‌های پرداخت کالا برگ هنوز فراهم نیست و یارانه تیرماه همچنان نقدی پرداخت می‌شود.

رئیس جمهور هم در برنامه زنده تلویزیونی شنبه به همین مساله اشاره کرد و واریز یارانه نقدی را تایید کرد. بر این اساس ۹ دهک درآمدی که اردیبهشت و خرداد کمک معیشتی جدید را دریافت کرده‌اند، ۲۰ تیر ماه می‌توانند منتظر واریز مرحله سوم یارانه خود باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها