شرایط جدید برای متقاضیان نهضت ملی مسکن | چه کسانی شامل این طرح می شوند؟

کد خبر: 1159862

​طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های دولت سیزدهم برای خانه‌دار شدن مردم است. هرچند تاکنون مشخص نیست تحویل آن چه زمانی انجام می‌شود.

شرایط جدید برای متقاضیان نهضت ملی مسکن | چه کسانی شامل این طرح می شوند؟

نهضت ملی مسکن طرحی برای اقشار با درآمد پایین است. نهضت ملی مسکن برای کسانی است که شرایط خاصی را همچون بیوگی، اعتیاد و ... داشته باشند. نهضت ملی مسکن می تواند برای خارجیان مقیم در کشور مانند افغان ها که شرایط زندگی در کشور را ندارند نیز مناسب باشد. نهضت ملی مسکن از طرح هایی است که دولت آن را به صورت پروژه در برخی اراضی اجرا می کند. افراد زیادی در جامعه برای ثبت نام نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند.

طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های دولت سیزدهم برای خانه‌دار شدن مردم است. هرچند تاکنون مشخص نیست تحویل آن چه زمانی انجام می‌شود.

سال گذشته بود که دولت طرح نهضت ملی مسکن را به وزارت راه و شهرسازی تحویل داد. مسکن ملی یکی از طرح‌های دولت سیزدهم جهت خانه‌دار شدن مردم است.

دولت اعلام کرد در چهارسال ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی قرار است چهار میلیون مسکن ساخته شود؛ یعنی سالی یک میلیون واحد! البته با گذشت حدود سه ماه و نیم از سال ۱۴۰۱ نه تنها هیچ مسکنی ساخته نشده بلکه هیچگاه منبع تامین‌کننده هزینه‌های این طرح نیز مشخص نشد.

کارشناسان معتقدند دولت از پس هزینه‌های ساخت این واحدها برنمی‌آید و وعده ساخت سالی یک میلیون واحد عملی نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها