متقاضیان وام فوری آسان بخوانند | شرایط دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

کد خبر: 1161039

​کسانی که مشتری بانک ایران زمین هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند با افتتاح حساب مخصوص طرح «انتخاب» و ایجاد میانگین حساب، وام ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

متقاضیان وام فوری آسان بخوانند | شرایط دریافت وام فوری ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

حدود شش ماه از تصویب  وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام فوری  توسط دولت پرداخت خواهد شد. وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شده. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.  

کسانی که مشتری بانک ایران زمین هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند با افتتاح حساب مخصوص طرح «انتخاب» و ایجاد میانگین حساب، وام ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

به نقل از رده، مشتریان بانک ایران زمین با طرح انتخاب قابلیت دریافت وام تا ۲۰۰ درصد میزان سپرده خود را دارند. حداقل میزان سپرده برای دریافت این تسهیلات ۵ میلیون تومان است. افرادی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی هستند باید ضامن رسمی ارائه دهند. سود این تسهیلات ۱۰ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه است. متقاضیان امکان پرداخت اقساط را حداقل در ۱۲ ماه دارند. متقاضیان دریافت وام نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، سود مشخص شده و دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه، میزان اقساط ۸ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۵۸۹ تومان است. کل سود این وام ۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۰۵ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۶۵ تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها