وام بانکی 50 میلیون تومانی برای این افراد | شرایط دریافت وام 50 میلیونی بانک ملت

کد خبر: 1161874

بانک ملت طرح جدید تسهیلاتی به نام «پرنیان پلاس» را طراحی کرده که براساس آن به مشتریان واجد شرایط ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. این وام برای خرید کالا است.

وام بانکی 50 میلیون تومانی برای این افراد | شرایط دریافت وام 50 میلیونی بانک ملت

وام بانکی یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند.

وام خرید کالای بانک ملت به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده کوتاه مدت یا بلندمدت داشته باشند. نرخ سود تسهیلات براساس نوع سپرده تعیین می‌شود و برای دارندگان کوتاه مدت ۱۵ درصد و بلندمدت ۱۸ درصد خواهد بود. سود این وام ۱۸ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت با توجه به نوع سپرده متفاوت است. اگر سپرده متقاضیان بلندمدت یکساله باشد، مدت زمان بازپرداخت ۱۲ یا ۲۴ یا ۳۶ ماهه خواهد بود. اما مدت بازپرداخت اقساط برای دارندگان سپرده کوتاه مدت تنها ۳۶ ماه است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها