قیمت گوشت بشدت گران شد | قیمت گوشت گوساله و گوسفندی امروز 25 تیر چند؟

کد خبر: 1162154

​رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر بازار بسیار کم رونق است و مردم به علت مشکلات اقتصادی و هزینه های بسیار قادر به خرید گوشت نیستند و ما نیز قبول داریم که قیمت آن زیاد است.

قیمت گوشت بشدت گران شد | قیمت گوشت گوساله و گوسفندی امروز 25 تیر چند؟

قیمت گوشت یکی از مهم ترین خبر های روز محصوب می شود؛ چرا که سبد خانوار بسته به قیمت گوشت است . در هر دوره ای قیمت گوشت توسط سازمان مرتبط اعلام می شود. بنابر اعلام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت گوشت تازه گوسفند امروز 210 تیر در میادین میوه و تره بار اعلام شد. به علاوه قیمت گوشت تازه گوساله نیز در این نرخ نامه اعلام شد.

روز گذشته خبری مبنی بر  واردات گوشت قرمز از ونزوئلا‌ و نیکاراگوئه برای کاهش قیمت آن از سوی محمد آقا میری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور منتشر شد. بازار گوشت مدتی است نوسانات زیادی را تجربه کرده است. با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های دامی، کسری نهاده و مسئله حذف ارز ترجیحی انتظار افزایش قیمت گوشت در بازار ایجاد شده و این در حالی است که قیمت‌های سرسام‌آور گوشت در بازار ایران واقعی و منطقی نیست.

علی اصغر ملکی پیرامون خبر منتشر شده مبنی بر واردات گوشت قرمز از ونزوئلا‌و نیکاراگوئه اظهار داشت: در ابتدا باید تعیین شود گوشت وارداتی چگونه است و میتواند بازار را جذب کند؟ قیمت آن با گوشت داخل قابل مقایسه است؟ باید قبل از همه چیز به این نکات دقت شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها