سورپرایز رئیسی برای جاماندگان یارانه جدید | سامانه ثبت نام یارانه جدید باز شد

کد خبر: 1162346

​سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: مرداد ماه از سامانه‌ای رونمایی می‌شود که افرادی که امکان ثبت نام برای دریافت یارانه نداشتند، بتوانند در سامانه جدید ثبت نام کنند.

سورپرایز رئیسی برای جاماندگان یارانه جدید | سامانه ثبت نام یارانه جدید باز شد

جزئیات یارانه نقدی اعلام خواهد شد. یارانه معیشتی به همه ایرانی ها برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. یارانه نقدی در سال جدید افزایش می یابد. یارانه نقدی بیش از بیست میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. کالابرگ جایگزین یارانه نقدی خواهد شد. 

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: مرداد ماه از سامانه‌ای رونمایی می‌شود که افرادی که امکان ثبت نام برای دریافت یارانه نداشتند، بتوانند در سامانه جدید ثبت نام کنند.

سومین مرحله یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی رییسی، چند روز پیش واریز شد؛ واریز این یارانه در حالی بود که هنوز یکی از بزرگترین باگ‌های این سیستم بر سر جای خود باقی بود؛ اما این باگ چه بود؟

سال ۹۳، برخی از افراد تصمیم گرفتند از دریافت یارانه انصراف دهند؛ در این بین برخی از فرزندان خانواده‌ها از دریافت یارانه انصراف دادند؛ یعنی پدر و مادر و سایر فرزندان یارانه می‌گرفتند؛ اما برای مثال یکی از فرزندان از دریافت یارانه انصراف داد؛ حال این فرد امسال می‌خواهد یارانه ۳۰۰ و۴۰۰هزار تومانی بگیرد. اگر دهک یک تا ۹ باشد که مشکلی وجود ندارد و مانند سایرین برای دریافت یارانه ثبت نام می‌کند؛ اما اگر فرد یک دهک دهمی باشد، دیگر داستان متفاوت است. اما چرا؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها