وام فوری بدون ضامن بانک سپه | شرایط دریافت وام فوری۵۰ میلیون تومانی برای این افراد

کد خبر: 1162718

​کسانی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک سپه هستند، می‌توانند از بانک صادرات در قالب طرح «همیاران سپهر» وام دریافت کنند. این وام ۵۰ میلیون تومانی به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

وام فوری بدون ضامن بانک سپه | شرایط دریافت وام فوری۵۰ میلیون تومانی برای این افراد

وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم. مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

کسانی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک سپه هستند، می‌توانند از بانک صادرات در قالب طرح «همیاران سپهر» وام دریافت کنند. این وام ۵۰ میلیون تومانی به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات باید وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالا را در فروشگاه‌های اسنوا خرج کنند. این وام به افرادی پرداخت می‌شود که دارای ضامن رسمی باشند و هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی به نام آن‌ها ثبت نشده باشد. سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، میزان سود و زمان بازپرداخت آن، هر قسط یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان است. کل سود وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود ۶۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها