تحویل فوری ایران خودرو به این افراد | قرعه کشی ایران خودرو شروع شد

کد خبر: 1162752

​به اطلاع عموم متقاضیان می‌رساند، شرایط فروش فوق‌العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه و از طریق قرعه‌کشی به شرح جداول ذیل ارائه می‌گردد.

تحویل فوری ایران خودرو به این افراد | قرعه کشی ایران خودرو شروع شد

قرعه کشی ایران خودرو زمان دقیق قرعه کشی ایران خودرو در اسفند ماه 1400 مشخص شد. نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود. در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر اجرایی می‌شود. موعد تحویل خودروها در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است.در تصمیمات جدید قرار است قرعه کشی ایران خودرو حذف شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژوپارس سال، پژوه ۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته قرمز (MC) با موتور TU5P، تارا اتوماتیک و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک از جمله این محصولات برای این پیش‌فروش در نظر گرفته شده‌اند.

ایرانی‌کار گزارش داد، متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند نیز می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام نمایند.

نکته ۱: قبل از قرعه‌کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

نکته ۲: به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند، ثبت‌نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه پیش‌فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودروساز ثبت‌نام نماید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها