زمان حذف یارانه نقدی اعلام شد | خبر مهم در مورد پرداخت یارانه نقدی

کد خبر: 1165497

احتمالا یکی از سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده آن است که بالاخره تکلیف یارانه نقدی چه شد؟ آیا قرار است در همین روزها حذف شود و به جای آن کالابرگ را شاهد باشیم و یا پرداخت یارانه نقدی قرار است همچنان ادامه داشته باشد؟

زمان حذف یارانه نقدی اعلام شد | خبر مهم در مورد پرداخت یارانه نقدی

یارانه نقدی هر ماه به حساب مشمولین دریافت واریز می‌گردد. یارانه نقدی به منظور کمک هزینه مالی به خانوارها پرداخت می شود. بنابر دهک بندی های انجام شده، برخی از افراد از دریافت یارانه نقدی منع شدند. یارانه نقدی امروزه تحت عنوان یارانه 300 هزار تومانی در 20 م هر ماه به حساب خانوارها واریز می شود. جدیدترین و به روزترین اخبار مربوط به یارانه نقدی را از سایت گشتنی نیوز بخوانید.

احسان ارکانی نماینده مجلس  در پاسخ این سوال  که پرداخت یارانه نقدی تا کی ادامه دارد، گفت: نتیجه آخرین صحبت‌های ما با دولت این بود که هنوز زیرساخت کالابرگ وجود ندارد و فعلا ناچاریم پرداخت یارانه به صورت نقدی را ادامه دهیم. دولت همچنین در لایحه‌ای که به مجلس ارسال کرد درخواست داشت که کلمه شهریور ۱۴۰۰ ازمصوبه ارز ترجیحی حذف شود؛ زیرا افزایش قیمت‌ها فشاری ایجاد کرده که دیگر امکان تامین کالاهای اساسی با قیمتهای شهریور ۱۴۰۰وجود ندارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها