درباره سوسک های فاضلابی بیش تر بدانید .

کد خبر: 1166519
درباره سوسک های فاضلابی بیش تر بدانید .

 

سوسک ها انواع مختلفی دارند . سوسک های فاضلاب شهری، سوسک حمام یا همان سوسک دستشویی نوع خاصی از سوسک ها هستند که اصطلاحا آن ها را cockroachs می نامند . این نوع سوسک ها با سوسک ریز آشپزخانه و یا سوسک آلمانی متفاوت هستند . سوسک های فاضلاب به رنگ قهوه ای مایل به قرمز بوده و بسیاری از آن ها به سرعت آماده پرواز هستند .

سوسک های فاضلاب شهری همه چیز خوارند اما اغلب از کثیفی ها و مدفوع انسان تغذیه می کنند .

سوسک های فاضلابی پس از تخم گذاری به منظور محافظت از تخم های خود محافظی شبیه به کپسول ایجاد می کنند . هر یک از تخم ها پس از بالغ شدن از کپسول خارج شده و به حیات خود ادامه می دهند .

 

بهترین ساعت برای سمپاشی سوسک فاضلابی در طول روز

از آن جایی که بعد از سمپاشی منازل برای سوسک درشت حمام جهت تاثیر گذاری بهتر سمپاشی بایستی به مدت چند ساعت آبریزی در درون راه آب های ساختمان انجام نگیرد، بهترین بازده زمان سمپاشی صبح تا قبل از ظهر می باشد . چرا که در این ساعات کمترین مصرف آبریزی در ساختمان انجام می گیرد و توصیه می گردد به هیچ عنوان آخر شب در حین استراحت و خواب همسایگان سمپاشی انجام نگیرد، چرا که بیش ترین حجم استفاده از آب در این زمان صورت می گیرد، همچنین سمپاشی در زمان استراحت و خواب می تواند سلامت شما را به خطر اندازد .

 

8

 

دلیل نیاز به سمپاشی سوسک فاضلاب چیست ؟

سوسک های فاضلابی به علت این که در فاضلاب ها زندگی می کنند حاوی بسیاری از کثیفی ها و بیماری ها هستند . این حشرات برای به دست آوردن غذا از فاضلاب ها که محل زندگی آن هاست بیرون می آیند و در جاهایی مثل ظروف غذای شما، کنار یخچال و کابینت های شما عبور مرور می کنند که این کار آن ها باعث ایجاد بیماری های بسیاری می شود . به همین دلیل توصیه ما به شما این است که اگر یک سوسک فاضلابی دیدید سریعا به فکر نابودی آن ها باشید .

9

 

سخن پایانی

اگر برای سمپاشی سوسک فاضلاب به دنبال یک شرکت سمپاشی معتبر هستید، می توانید با شرکت سمپاشی نگارین تندیس تماس حاصل فرمایید و از خدمات این مجموعه استفاده کنید . این شرکت برای نابودی سوسک ها از بهترین سموم استفاده می کند .

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها