یارانه نقدی شگفت انگیز به حساب این افراد | یارانه نقدی یک میلیون و ششصد هزار تومانی برای چه کسانی است؟

کد خبر: 1168108

​افرادی که مرداد ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد معوقات سه ماه گذشته به علاوه یارانه شهریور ماه را دریافت خواهند کرد که این رقم براساس دهک فرد، رقمی بین یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان خواهد بود.

یارانه نقدی شگفت انگیز به حساب این افراد | یارانه نقدی یک میلیون و ششصد هزار تومانی برای چه کسانی است؟

جزئیات  یارانه نقدی اعلام خواهد شد. یارانه معیشتی به همه ایرانی ها برای تامین کالاهای اساسی خود تعلق می گیرید. یارانه نقدی در سال جدید افزایش می یابد. یارانه نقدی بیش از بیست میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. کالابرگ جایگزین یارانه نقدی خواهد شد. 

افرادی که مرداد ماه برای اولین بار یارانه گرفتند، ماه بعد معوقات سه ماه گذشته به علاوه یارانه شهریور ماه را دریافت خواهند کرد که این رقم براساس دهک فرد، رقمی بین یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان خواهد بود.

پنج شنبه بود که چهارمین مرحله از یارانه‌های نقدی جدید پرداخت شد؛ براین اساس دهک‌های یک تا ۳، نفری ۴۰۰هزار تومان و دهک‌های چهار تا نهم، نفری ۳۰۰هزار تومان یارانه گرفتند؛ اما از همان ماه‌ ابتدایی پرداخت یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی برخی مشمول یارانه شناخته نشده بودند و یارانه‌ای دریافت نکرده بودند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها