بررسی قیمت گیاه پیتسپروم

کد خبر: 1168768
بررسی قیمت گیاه پیتسپروم

 

 

قیمت گیاه پیتسپروم در مقایسه با سایر گیاهان مناسب می باشد. این گیاه یکی از بهترین انتخاب ها برای آپارتمان یا گلخانه و باغچه شما می باشد.

این گیاه ، یکی از گیاهان همواره سبز است که دارای برگ هایی تخم مرغی مانند ، نسبتاً ضخیم و تیز و جنسی چرمی مانند است. رنگ پوست بدنه درخت آن ، خاکستری بوده و گل های آن سفید و زرد رنگ می باشند. این گیاه را باید از دسته گیاهان خوشبو به حساب آورد که بویی دلپذیر دارد.

ویژگی های پیتسپروم چیست ؟

نگهداری از گیاهان مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از آنها ، تقویت روحیه و افزایش حس شادابی و نشاط برای انسان است. سال ها پیش در ژاپن ، طبیعت درمانی برای نخستین بار ابداع گردید و بر روی این موضوع تمرکز زیادی شد. در سال های اخیر به نگهداری از گل و گیاه توجه زیادی شده است و اغلب افراد به نگهداری از گل و گیاه علاقمند شده اند. یکی از گیاهان بسیار جذاب و همواره زیبا ، گیاه پیتسپروم می باشد. قیمت گیاه پیتسپروم ، ویژگی ها و شرایط نگهداری از آن را بررسی می کنیم.

گل میخک پیتسپروم از گیاهان زینتی بوده که همواره سبز می باشد و طرفداران بسیار زیادی دارد. این گیاه می تواند زینت دهنده خانه یا گلخانه شما باشد. این گیاه از گیاهان بومی چین و ژاپن می باشد. اگر شرایط پرورش و نگهداری از این گیاه خوب باشد ، این گیاه قادر است در فصل بهار گل های زیبایی بدهد که به رنگ سفید بوده و رایحه ای بی نظیر دارد.

شرایط نگهداری از پیتسپروم چیست ؟

این گیاه ، با نام میخک شناخته می شود که برگ های آن همواره سبز بوده و از زیبایی و جذابیت آنها کاسته نمی شود. البته نحوه ی نگهداری و مراقبت از این گیاه ، در زیبا و با طراوت ماندن آن اثرگذار است. لذا باید به نحوه نگهداری درست از آن اهمیت داد. قیمت گیاه پیتسپروم ، آنچنان بالا نبوده ولی به دلیل ارزش قائل بودن و دوستدار طبیعت بودن ، باید به این گیاه اهمیت دارد و به خوبی از آن مراقبت نمود.

مسئله بسیار مهمی که باید بدان توجه نمود این است که این گیاه در سرمای زیر صفر درجه ، آنچنان طاقت نمی آورد. اما بر عکس در گرمای شدید تاب و توان زیادی داشته و دچار مشکل نمی شود.

اگر این گیاه را به عنوان گیاهان بیرونی انتخاب کرده باید بدانید که کاشت این گیاه فوق العاده زیبا ، در باغچه یا حیاط پیشنهاد نمی شود. زیرا بهتر است این گیاه را داخل گلدان های مناسبی کاشته و در فصل سرما آنها را در محیطی گرم نگهداری نمود. البته اگر در مناطق گرمسیر زندگی نموده و زمستان های بسیار سرد را تجربه نمی کنید ، می توانید این گیاه را در باغچه خود بکارید.

خواهشمند است که از آب دادن زیاد به پیتسپروم خودداری کنید. زیرا این گیاه اساساً به آب زیادی نیاز ندارد. آب دادن زیاد به این گیاه ، منجر به آسیب دیدن ریشه های آن می شود.

در ادامه پرداختن به قیمت گیاه پیتسپروم و شرایط نگهداری آن ، به این مسئله اشاره کنیم که این گیاه به نور مستقیم آفتاب نیاز دارد. اگر از ساکنین مناطق گرم و خشک می باشید ، این گیاه را در نواحی از حیاط خود نگهدارید که در اغلب مواقع سایه است.

ممکن است در زمستان شاهد از دست رفتن برگ های این گیاه باشید ، اما نگران نباشید که در فصل بهار مجدداً این برگ های زیبا جوانه زده و پیتسپروم سبز می شود.

برای این گیاه باید در تدارک خاک های شنی و سبک با زهکشی ایده آل باشید و فکر کاشت آن در خاک های رسی و سنگین با زه کشی نامناسب را از سر بیرون کنید.

مبارزه  با آفات گیاه پیتسپروم چگونه است ؟

برخی از گیاهان آپارتمانی و بیرونی در معرض خطر آفات قرار نداشته و برخی دیگر در معرض خطر بروز این مشکل می باشند. قیمت گیاه پیتسپروم و سایر گیاهان در سال های اخیر افزایش نسبی داشته است. لذا باید توجه زیادی به آنها داشت تا در اثر ابتلا به آفات و بیماری های مختلف ، از بین نروند.

یکی از متداول ترین بیماری های گیاه پیتسپروم ، پوسیدگی ریشه است که به علت زهکشی نامناسب و یا آبیاری زیاد ایجاد می شود. زرد بودن و ریزش برگ های کهنه این گیاه را نباید بیماری به حساب آورد که یک مسئله بسیار طبیعی می باشد.

مهمترین آفات این گیاه ، شته و حلزون می باشد که راه مبارزه با آن ، سم حشره کش خوب است. نکته ای که در ارتباط با این گیاه باید به خاطر داشته باشید این است که پیتسپروم به بیماری های ویروسی به شدت واکنش نشان می دهد. لذا در صورت آلودگی بایستی آن را از خاک بیرون آورده و از بین ببریم. البته می توانید با یک کارشناس گل و گیاه در این ارتباط مشورت کنید.

قیمت گیاه پیتسپروم چقدر است ؟

قیمت این گیاه با توجه به ابعاد آن ، متفاوت می باشد. مسلماً هر چقدر که این گیاه را در ابعاد بزرگتری خریداری بفرمایید ، باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. کیفیت این گیاه در تعیین قیمت آن ، اثرگذار است. برخی از فروشندگان ، گیاهانی که کیفیت خود را از دست داده اند و به بیماری دچار شده اند را با قیمت پایین تری به فروش می رسانند. بنابراین در خرید این گیاهان باید به این مسئله توجه بسیار زیادی داشته باشید.

توسکالند

برای خرید انواع گیاهان آپارتمانی و بیرونی از جمله پیتسپروم که با کیفیت و شاداب باشند ، توسکالند را انتخاب کنید. قیمت گیاه پیتسپروم از سوی این مجموعه ، مناسب تعیین شده است. توسکالند ، یکی از معتبرترین و قابل اعتمادترین مراکز فروش گل و گیاه است که زیباترین و منحصر به فردترین گیاهان آپارتمانی و بیرونی را به فروش می رساند.

با خرید گل و گیاه از توسکالند ، زیبایی و شادابی را به خانه و محیط زندگی خود بیاورید. شما برای ثبت سفارش انواع محصولات در زمینه گل و گیاه ، می توانید از سایت توسکالند اقدام نمایید و زیباترین گل و گیاهان را با قیمت مناسب خریداری کنید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها