یک مراسم ترحیم شایسته و با شکوه آخرین هدیه به عزیز از دست رفته

کد خبر: 1168901
یک مراسم ترحیم شایسته و با شکوه آخرین هدیه به عزیز از دست رفته

 

از دست دادن یک عزیز سخت‌ترین مرحله از زندگی هر شخص محسوب می‌شود. همه ما این تجربه تلخ را داشته‌ایم، در چنین شرایطی مطمئناً هدف بستگان، برگزاری بهترین مجلس ترحیم، شایسته شخص متوفی، با شکوه، بی‌عیب و نقص و همه چیز تمام است، برگزاری چنین مجلسی باعث آرامش دل صاحبین مجلس و همچنین شادی روح عزیز از دست رفته خواهد بود.

با این حال در چنین شرایطی مطمئناً حال و روز بستگان درجه یک متوفی چندان خوشایند نیست، برنامه‌ریزی برای انجام همه کار‌های مرتبط با مجلس ختم و ترحیم چون رزرو مداح و اکو در بهشت زهرا، مداح برای تالار پذیرایی، رزرو سالن غذاخوری، تهیه اسباب و وسایل پذیرایی، تزئین دیس‌های حلوا و خرما و... و انجام آن‌ها به بهترین نحو کار بسیار سختی است. حتی کمک گرفتن از دوستان و آشنایان نیز در چنین شرایطی بدون یک مدیریت واحد و قدرتمند کار آسانی نیست. با توجه به حال و هوای مجالس ختم به ویژه در روز‌های نخست خاکسپاری، تأمین همه خواسته‌های قلبی خانواده متوفی بسیار مشکل است. استفاده از خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود می‌تواند بهترین انتخاب برای برگزاری یک مجلس ختم درخور و شایسته باشد.

مداحی پای ثابت همه مجالس ختم در ایران

مداحی در بهشت زهرا در زمان خاکسپاری و برگزاری مراسمی چون سوم، هفتم، چهلم، سالگرد و یادبود، مداحی در مسجد، مداحی در تالار پذیرایی و مراسم یادبود یکی از سنت‌های اصلی در آیین ترحیم و خاکسپاری در ایران محسوب می‌شود.

معمولاً مداح با خواندن مرثیه‌های سوزناک و متناسب با حال و هوای مجلس، خواندن ابیاتی در وصف شخص درگذشته و خانواده او و در آخر نوحه خوانی و مرثیه خوانی در باب مصیبت‌های اهل بیت در زمان شهادت، حال و هوای مجلس را شورانگیزتر می‌سازد.

صدای خوش، انتخاب مرثیه‌های مناسب، کیفیت بالای ادوات اجرای مداحی مثل اکو، سیستم صوتی و... از جمله مواردی است که در این زمینه باید به آن‌ها توجه کرد. یافتن مداحی که همه این ویژگی‌ها را با هم داشته باشد و بتواند مجلس شورانگیز و مناسبی را برپا کند، در شرایط سوگ و ختم، با توجه به وضعیت نابسامان اکثر خانواده‌ها و عدم برنامه‌ریزی‌ها، کار آسانی نیست.

سفارش مداح به صورت آنلاین

در حال حاضر تمامی خدمات مجالس سوگ، ختم، بزرگداشت و یادبود را می‌توان بدون هیچ دغدغه‌ای و به صورت آنلاین دریافت کرد.

در بهشت یار شما می‌توانید بهترین مداحان را با تجهیزات اجرای مداحی با کیفیت و به روز، با قیمت مناسب برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمایید. ما تلاش کرده‌ایم که کاربران در چنین مراسمی تنها به سوگواری بپردازند و هیچ دغدغه‌ای در خصوص تأمین نیاز‌های برگزاری یک مجلس ختم تمام عیار، با شکوه و درخور شأن فرد تازه گذشته نداشته باشند.

اجاره مداح بهشت زهرا، مداح برای تالار پذیرایی، مداحی با نی و دف در بهشت زهرا و... از جمله خدماتی است که در این بخش به کاربران عزیز ارائه می‌شود.

نوای ترحیم عرفانی در بهشت زهرا

برای بسیاری از خانواده‌ها بسیار مهم است که به جای اجرای مراسم سنتی، مراسم ختم به شکل کاملاً عرفانی برگزار شود، در چنین شرایطی استفاده از خدمات مجموعه بهشت یار در زمینه اجرای نوای ترحیم عرفانی، مداحی عرفانی، مداحی با نی و دف و... بهترین راهکار برای اجرای چنین مراسمی است. زیرا در حال حاضر یافتن مداحی به این سبک کار آسانی نیست و به ویژه در شرایط سوگواری و عزاداری مطمئناً یافتن چنین مداحانی می‌تواند سخت و وقت گیر باشد.

نوای ترحیم عرفانی شامل مداحی سنتی، به همراه آوای نی و سیستم صوتی دایناکورد است که عموماً در مجالس ترحیم در بهشت زهرا یا تالار پذیرایی اجرا می‌شوند. این نوع مرثیه سرایی سوزناک با توجه به اصالت و ریشه موسیقیایی که دارد بسیار آرامبخش و شورانگیز است و می‌تواند مجلس ختم متفاوتی را رقم بزند.

در بهشت یار شما می‌توانید به راحتی چند کلیک، نوع مداح و تجهیزات و ادوات مورد نیاز مجلس را انتخاب و رزرو نمایید.

شرایط رزرو آنلاین مداح

برای استفاده از خدمات مجموعه بهشت یار از جمله مداحی با نی در بهشت زهرا، نوای ترحیم عرفانی، برگزاری نماز میت و... فقط کافی است که ۲۴ ساعت قبل از مراسم اقدام به رزرو خدمات مورد نظر خود نمایید. با ارسال زمان دقیق و آدرس و مشخصات محل برگزاری مراسم همه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم به عمل خواهد آمد. همچنین شرایطی مهیا شده است که در صورت نیاز فوری به این خدمات در تماس تلفنی با مجموعه بتوانید سریعاً به خدماتی چون مداحی استاندارد، مداحی با دف و نی در تالار پذیرایی، مداحی با دف و نی در بهشت زهرا و... دسترسی داشته باشید.

خدمات آنلاین خاکسپاری در بهشت یار

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم، شرایط سوگواری و عزاداری برای صاحبین مجلس، شرایط سخت و طاقت فرسایی از نظر فکری و روحی است. بنابراین حتی تصور برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر مجلس خاکسپاری، ترحیم، یادبود و... سخت است. در چنین شرایطی برنامه‌ریزی برای خرید و تهیه مواد اولیه پذیرایی، رزرو سالن، مسجد، مداح و... کیفیت پذیرایی، برنامه‌ریزی برای هماهنگی و نظم کار‌ها و امثال آن کار ساده‌ای نیست و سپردن آن به دیگران نیز دغدغه‌های فکری خاص خود را دارا است.

در چنین شرایطی استفاده از خدمات آنلاین مجموعه بهشت یار، با تنوع بسیار بالای خدمات از جمله بسته‌های پذیرایی، رزرو آنلاین صندلی و سایبان، مداح، اکو، برگزاری مراسم نماز میت، خرید تاج گل سرخاک، تاج گل تالار پذیرایی، چاپ بنر و استند، تهیه غذا، تهیه حلوا و خرما، خرید سنگ مزار و... کار را برای عزیزان سوگوار بسیار ساده و آسان می‌نماید.

با توجه به کیفیت بالای خدمات و تجربه و مهارت پرسنل در انجام سفارشات در سامانه آنلاین خدمات ترحیم بهشت یار دیگر هیچ نگرانی بابت تهیه اسباب و وسایل پذیرایی، برگزاری مراسم و کیفیت انجام آن‌ها نخواهید داشت.

دریافت خدمات از بهشت یار

در سامانه آنلاین خدمات ترحیم بهشت یار، راه‌های ارتباطی با کارشناسان متنوع است، شما می‌توانید از طریق سایت، مشاوره در واتس آپ یا مشاوره تلفنی به منظور انتخاب و استفاده از خدمات با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در کنار کیفیت بالای خدمات و تنوع در خدمت‌رسانی به کاربران، یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز بهشت یار، قیمت‌های بسیار مناسب و رقابتی و تنوع بالا در خدمات است؛ به طوری که کاربران می‌توانند در هریک از خدمات مورد نظر، متناسب با بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

آنچه بهشت یار را از سایر رقبا در این زمینه متمایز می‌سازد، کیفیت بالای خدمات، تنوع خدمات، قیمت مناسب، نظم مثال زدنی در انجام امور و پشتیبانی دائمی و دسترس است. به این ترتیب در یک مجلس سوگواری فقط کافی است که در تماس با مجموعه امور مورد نظر خود را از مداحی، سفارش تاج گل، تهیه باکس‌های پذیرایی و... را به بهشت یار بسپارید و آخرین هدیه خود را به عزیز تازه از دست رفته با شکوه و شایستگی منحصر به فرد تقدیم کنید.

جمع‌بندی

پیشرفت تکنولوژی انجام امور مربوط به مراسم ترحیم و سوگواری را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ساخته است. برای دریافت خدمات در این زمینه فقط کافی است که به سامانه آنلاین خدمات ترحیم بهشت یار مراجعه نموده و هریک از خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید. کارشناسان مجموعه جهت پاسخگویی به سؤالات و پشتیبانی خدمات همواره در دسترس شما هستند.

02191018839

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها