وام فوری بلاعوض دولت به حساب سرپرستان خانوار | امشب حساب سرپرستان پرپول می شود

کد خبر: 1172817

در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود

وام فوری بلاعوض دولت به حساب سرپرستان خانوار | امشب حساب سرپرستان پرپول می شود

وام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد

در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند.

 در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

علاوه بر این تسهیلات این صندوق در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۷۸۴۰ فقره وام پرداخت شده است.

بنا بر گفته حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان منعقد شده است.

افرادی که مشتریان بانک آینده هستند و برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای «وام خرید کالا» این بانک درخواست دهند. این تسهیلات ۲۰۰ میلیونی در قالب کارت اعتباری به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کسانی که امکان دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک آینده را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. سود این وام ۱۸ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه است. این تسهیلات به افرادی اعطا می‌شود که در یکی از شعب بانک آینده سپرده قرض الحسنه داشته باشند. لازم به ذکر است افرادی امکان درخواست این وام را دارند که قبلا از تسهیلات کارت اعتباری استفاده نکرده باشند. ضمنا پرداخت این وام باعث مسدودی سپرده خواهد شد و افراد امکان استفاده حساب خود را ندارند.

با توجه به نرخ  تسهیلات، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۶ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها